Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Er så frustrert på den late mannen min som i tre år skulle pusset opp soverommet vårt, at nå vil jeg prøve selv. Hva trenger jeg av utstyr? Bør jeg legge gulv, tak eller vegger først? Er litt spent på dette selv kjenner jeg 😱😱😱😱 Anonymous poster hash: 35295...e30
klg,2 boys now:) Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Kjøp deg smart panel istede.enklere.ikke så vanskelig og få gipsen på veggen er sparklingen etterpå som er noe herk
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Kjøp deg smart panel istede.enklere.ikke så vanskelig og få gipsen på veggen er sparklingen etterpå som er noe herk Jo, men det er egentlig finest med gips :-) Anonymous poster hash: 35295...e30
Førstemann Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Håper du er sterk og har lange armer, da. Skru gips er ikke vanskelig, men platene er så himla svære!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Enig med hun over, smartpanel er enklere. Det gir også et penere resultat. En får dem ferdig malt også. Rekkefølgen jeg ville gjort jobben. Fjern alt av lister og gulv Mal tak Sett på veggene Mal dem om det er behov legg lister ved tak når alt dette er ferdig legg gulv legg resten av listene Snakk med de som jobber på byggevareforretningen ang. verktøy og utstyrsliste. Ivertfall dette jeg lærte av min far som var tømrer. tvi tvi og lykke til. Anonymous poster hash: 7ae55...adb
klg,2 boys now:) Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Kjøp deg smart panel istede.enklere.ikke så vanskelig og få gipsen på veggen er sparklingen etterpå som er noe herkJo, men det er egentlig finest med gips :-) Anonymous poster hash: 35295...e30 Gips er pent hvis det er sparklet bra også går det 1-1,5 så sprekker det opp.ikke pent. Du får slett smartpanel også da
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Når platene først er oppe (litt vanskelig å løfte, holde skru på plass om man er alene og aldri har gjort det før), er det ikke noe stress å sparkle og pusse. Ja det støver, men det er ikke vanskelig. Anonymous poster hash: bb37a...e38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå