Gå til innhold

Hadde ubeskyttet sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

80% sikker på at eg hadde eggløsning mandag 29/12. Eggløsningstester 31/12, 1/1 og 2/1 var alle negative :) siste mens startet 15/12 og syklusen er på 29-32 dager. Har ikie hatt eggløsningsslim de to siste dagene og temperaturen har bare variert med 0.2 gr.

Det er vel liten sannsynlighet for at jeg blir gravid?

Anonymous poster hash: 94405...1ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hadde du sex da?

Anonymous poster hash: 09c73...f38

Skrevet

I natt

Skrevet

Dytter denne litt opp ;)

Skrevet

Hvis eggløsning faktisk var mandag er du nok ikke gravid. Det kan være at eggløsning er nå om et par dager dersom du ofte har sykluser på over 30 dager. Da kan du bli gravid.

Er du redd burde du kanskje ta en angrepille?

Anonymous poster hash: 09c73...f38

Skrevet

Hvis eggløsning faktisk var mandag er du nok ikke gravid. Det kan være at eggløsning er nå om et par dager dersom du ofte har sykluser på over 30 dager. Da kan du bli gravid.

Er du redd burde du kanskje ta en angrepille?Anonymous poster hash: 09c73...f38

Det var det jeg tenkte også, sjansen for å bli gravid under eggløsning er vel toppen 26%? Googlet, pg det stod at 2 dager etter eggløsning var sjansen 0,05%. Men det er hvis eggløsningen var mandag. Det er ikke krise om jeg blir gravid, men forsøker å unngå det. Men hvis eggløsning er om et par dager, burde vel eggløsningstesten idag vært positiv?

Skrevet

Er du redd burde du kanskje ta en angrepille?Anonymous poster hash: 09c73...f38

Det var det jeg tenkte også, sjansen for å bli gravid under eggløsning er vel toppen 26%? Googlet, pg det stod at 2 dager etter eggløsning var sjansen 0,05%. Men det er hvis eggløsningen var mandag. Det er ikke krise om jeg blir gravid, men forsøker å unngå det. Men hvis eggløsning er om et par dager, burde vel eggløsningstesten idag vært positiv?

Hvorfor styrer du med el tester om du ikke prøver å bli gravid??

Anonymous poster hash: 8969e...eed

Skrevet

Hvis eggløsning faktisk var mandag er du nok ikke gravid. Det kan være at eggløsning er nå om et par dager dersom du ofte har sykluser på over 30 dager. Da kan du bli gravid.Er du redd burde du kanskje ta en angrepille?Anonymous poster hash: 09c73...f38

Det var det jeg tenkte også, sjansen for å bli gravid under eggløsning er vel toppen 26%? Googlet, pg det stod at 2 dager etter eggløsning var sjansen 0,05%. Men det er hvis eggløsningen var mandag. Det er ikke krise om jeg blir gravid, men forsøker å unngå det. Men hvis eggløsning er om et par dager, burde vel eggløsningstesten idag vært positiv?Anonymous poster hash: 94405...1ed

Hvorfor styrer du med el tester om du ikke prøver å bli gravid?? Anonymous poster hash: 8969e...eed
Fordi jeg forsøker å se om jeg har eggløsning............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...