Gå til innhold

Hvordan vet du at mannen/samboeren IKKE er utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv vet jeg det av tre grunner (utover det at jeg selvsagt stoler på han og regner med at vi holder avtaler vi har inngått!)

1 han er ganske sjenert, og kvidde seg for å kle av seg for meg første gangen vi var sammen

2 han er utrolig rotete og vimsete og ville aldri ha klart å sjonglere to mobiler, eller skjule hotellkvitteringer, kredittkortregninger og annet "bevismateriale"

3 han er ekstremt hjemmekjær og er nesten aldri noe annet sted enn hjemme og på jobb

Anonymous poster hash: ebd88...b6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg vel ikke vite sikkert.

Anonymous poster hash: aa9b1...675

Skrevet

Skal si! Alle de tre punktene beskrev min utro eksmann bra.

Veldig bra at du stoler på han, men ikke ta han for gitt.

Skrevet

Det kan man aldri være sikker på. Alle kan, i et svakt øyeblikk, krysse grenser de aldri trodde de ville krysse. Jeg snakker av egen erfaring.

Anonymous poster hash: 1e004...f42
Skrevet

Skal si! Alle de tre punktene beskrev min utro eksmann bra.

Veldig bra at du stoler på han, men ikke ta han for gitt.

Det er heldigvis ikke en stor sak for meg. Jeg ville nok overleve om han hadde en sprekk (no pun intended!) ettersom jeg ikke ser på seksuell utroskap som verdens verste katastrofe. Dette er bare en tankelek.

Anonymous poster hash: ebd88...b6c

Skrevet

Man VET jo aldri, men man må velge å stole på ham til det motsatte er bevist..

Ei jeg kjenner trodde aldri hennes samboer kunne/ville vært utro mot henne. Det var rett og slett utenkelig for henne. Og for alle andre.

Helt til det kom fram at han hadde et 1 års langt forhold til eksen sin. Eksen var hjemme i permisjon (alenemor) og bodde 3 min unna et prosjekt mannen drev. Ble noen lunsjer hos eksen/elskerinna, dessverre. Han prøvde selvfølgelig å nekte i starten, men til slutt måtte han innrømme alt.

Etter denne episoden innså jeg at INGEN kan være trygge. Når ham, som alle trodde elsket samboeren over alt og ALDRI ville vært utro, faktisk var det? Den siste personen på jord man ville tro var utro? Nei.. Jeg mistet litt troa på at det finnes trofaste menn da, gitt :(

Anonymous poster hash: 00171...c91

Skrevet

Det kan jeg ikke vite. Han reiser mye og har all verdens anledninger. Jeg velger imidlertid å tro at han vet hva han har. Vi har det godt sammen og han sier i hvert fall at han ser for seg at vi skal bli gamle sammen.

Av hans egenskaper, er vegringen mot endringer det beste "beviset" på at utroskap sitter langt inne hos ham.

Skrevet

Han reiser mye og om jeg vil leve med han må jeg velge å stole på han.

Eneste 'argumentet' jeg har mot utroskap er hans motvilje mot flørtende og utfordrende kvinner og jeg ser aldri for meg at han faller for fristelsen til en one-night. Men han kan selvsagt møte en hyggelig, ordentlig og pen dame som sjarmerer han i senk.

Det er vel en av risikoen en løper ved å være i et forhold. Man må bare satse på at det går bra 😊

Skrevet

Kan ikke skjønne når på døgnet mannen skulle gjort det, måtte blitt mens han var på jobb og det satser jeg på at ikke skjer ;-)

Skrevet

Det er naivt å tro at man vet at en mann aldri kan være utro, men man kan velge å tro det. 

Anonymous poster hash: 1b5af...a38
Skrevet

Jeg vet det ikke helt sikkert, men han har veldig få muligheter til det ettersom vi er sammen mesteparten av tiden. Vi jobber hjemmefra begge to og er stort sett hjemme på fritiden også.

Anonymous poster hash: f80f0...538
Skrevet

Det kan man da vel aldri vite 100%, men et forhold uten tillit er ikke et forhold som er verdt å være i :)

Skrevet

Det vet jeg ikke for sikkert. Men han er livredd (nærmest angst) for kjønnsykdommer og klarer ikke ha sex med kondom. Men likevel, han kan bli forelsket og følelsesmessig utro. Men stoler på han, og føler meg ganske sikker på at han vil han meg og familien. Vi har et veldig godt forhold, og ingenting som tilsier utroskap. Men man vet aldri. Hadde han vært utro, hadde jeg gått og han hadde slitt big time økonomisk med å kjøpe meg ut (ca 7 millioner). Enda et argument.

Anonymous poster hash: 5389a...f94

Skrevet

Han elsker oss og ville aldri såret meg eller barna og risikert familien vår. Hvis han hadde kommet hjem og sagt han hadde vært utro hadde jeg lurt på om han hadde fått slag og ramla ut av buksa tror jeg ☺️

Anonymous poster hash: e5095...608

Skrevet

Du vet mannen din ikke er utro hvis:

1. du gir han kompliment for mange av de teite ideene hans. (spennende, hva vil denne ideen lede til)

2. Han blir sett og hørt av deg på sine tanker og drømmer. ( JEg vil reise til Irak! -- <hun>hva er det som tiltrekker deg å reise til Irak?)(tro meg, det er en tanke, bare en tank.)

3. Du stiller krav! skal han styre pengene, skal du ha fast beløp, skal han gå ut med gutta, så skal han tørke støv. Skal han ha sex, skal du ha det som fører deg mer sammen med han.

Mannen din blir utro hvis:

1. Du kritiserer samtlige ideer, legg merke til hva du sier ikke hva du ønsker å formidle. begynner du settningen med NEI, da er du på tur feil vei, og må skylde deg selv den dagen han finner en kvinne som sier JA DET VAR EN GOD IDE.

2. Du ser og hører han ikke. Jeg vil reise til irak! -- NEI tenk på kone og barna dine, jobben og huset og bilen og besteforedre og og og... alle andre betyr mer, og han får ingenting av sine ønsker, skyld på deg selv når ei kvinne kommer og tilbyr han en det å bli sett og hørt som reisevenn, drømmevenn, kinovenn, og en sexpartner som vil gi han den drømmen om å ha rollespill den ene gangen.

3. Gjør som du vil mann, gå med kamerater, trening, se fotball, jeg kone passer huset og alt annet.... Det er ingen vanlige menn som har det godt uten rammer, for de kan ikke bli sett eller bli satt pris på. Albert Einstein var ingen normal mann, og han hadde et ganske forvridd bilde av kjærlighet. Hvis han hadde hatt en streng kone, ville USA ikke hatt atombomben først, muligens ikke E=M2.

Skrevet

Han er en veldig opptatt av moral, hater utroskap og mener at sex hører til ekteskapet. Han var jomfru da vi giftet oss av den grunn. Han mener også utroskap starter i hjertet, så man må styre bort begjærer med tankene sine lenge før man vurderer fysisk kontakt. Han ville nok hatt det mye vondere enn meg om han hadde vært utro, han hadde ikke klart å tilgi seg selv, men det kunne sannsynligvis jeg. Så jeg er så sikker som jeg kan bli at han ikke er utro, og det holder i massevis for meg.

Skrevet

Han er en stinkene slask! -Ingen vil ha en stinkene slask altså....

Han er en del borte... men hvem vil ligge med en med møkkete arbeidsklær og en som dusjer 2-3 ganger i uka.....

Jeg gjør ikke det! :-D 

Anonymous poster hash: a9376...288
Skrevet

Han er en stinkene slask! -Ingen vil ha en stinkene slask altså....

Han er en del borte... men hvem vil ligge med en med møkkete arbeidsklær og en som dusjer 2-3 ganger i uka.....

Jeg gjør ikke det! :-D 

og pikken hans som en halv grillpølse.. :-D

Skrevet

Han er en stinkene slask! -Ingen vil ha en stinkene slask altså.... Han er en del borte... men hvem vil ligge med en med møkkete arbeidsklær og en som dusjer 2-3 ganger i uka..... Jeg gjør ikke det! :-D   Anonymous poster hash: a9376...288

og pikken hans som en halv grillpølse.. :-D Anonymous poster hash: a9376...288
Har du sex med han ?

Anonymous poster hash: c9d3e...183

Skrevet

1. du gir han kompliment for mange av de teite ideene hans. (spennende, hva vil denne ideen lede til)

2. Han blir sett og hørt av deg på sine tanker og drømmer. ( JEg vil reise til Irak! -- <hun>hva er det som tiltrekker deg å reise til Irak?)(tro meg, det er en tanke, bare en tank.)

3. Du stiller krav! skal han styre pengene, skal du ha fast beløp, skal han gå ut med gutta, så skal han tørke støv. Skal han ha sex, skal du ha det som fører deg mer sammen med han.

1. Du kritiserer samtlige ideer, legg merke til hva du sier ikke hva du ønsker å formidle. begynner du settningen med NEI, da er du på tur feil vei, og må skylde deg selv den dagen han finner en kvinne som sier JA DET VAR EN GOD IDE.

2. Du ser og hører han ikke. Jeg vil reise til irak! -- NEI tenk på kone og barna dine, jobben og huset og bilen og besteforedre og og og... alle andre betyr mer, og han får ingenting av sine ønsker, skyld på deg selv når ei kvinne kommer og tilbyr han en det å bli sett og hørt som reisevenn, drømmevenn, kinovenn, og en sexpartner som vil gi han den drømmen om å ha rollespill den ene gangen.

3. Gjør som du vil mann, gå med kamerater, trening, se fotball, jeg kone passer huset og alt annet.... Det er ingen vanlige menn som har det godt uten rammer, for de kan ikke bli sett eller bli satt pris på. Albert Einstein var ingen normal mann, og han hadde et ganske forvridd bilde av kjærlighet. Hvis han hadde hatt en streng kone, ville USA ikke hatt atombomben først, muligens ikke E=M2.

Tenker du at dette er en slags fasit? Jeg orker ikke å være i et forhold der jeg må passe på å sette grenser for mannen min, gi han "gode rammer" og passe på å rose hans ideer. Jeg giftet med med en mann som er en selvstendig, voksen person. Han trenger ingen mor som skal bygge opp og dille med hans selvbilde, og jeg har ikke hverken lyst eller ork til å måtte være moren hans. Allikevel er han neppe utro. Snodig.

Forøvrig så heter det E= mc2   ;)

Skrevet

Jeg er iallefall ferdig med å være naiv!

Min mann, verdens mest solide, snille, gode og trofaste mann. Han jeg hadde sex med så og si hver dag, som sa han forgudet meg. Han som hadde vært utsatt for utroskap i tidligere forhold, og derfor aldri kunne tenke seg å gjøre noe slik som noen... Han viste seg å ha et forhold!

Nå valgte jeg å bli, men det er en kamp. Oppdager jeg noe slik igjen vet jeg at jeg ikke klarer meg igjennom det med ekteskapet i behold!

Anonymous poster hash: 41123...dfe

Skrevet

Wait... Whaaaat?

Hehehe... Jeg ler meg ihjæææl :P

Håper virkelig dette var ment som en spøk :P

(Vanskelig å tolke ironi når det er skriftlig)

Anonymous poster hash: 00171...c91

Skrevet

Han er feit, frekk og under 170... Forfalt skikkelig de siste årene. Kan aldri tro at han drar noe som helst av damer. Humoren hans og evt flørting er så avleggs.. I tillegg vil han kun ha hotte babes på 18år, og de faller hvertfall ikke for en feit halvskallet mann med dårlig humor.. Han henger igjen på 90tallet når det gjelder musikk og humor. han syns for eksempel at sangen\teksten "I en sofa fra ikea" er den kuleste sangen som finnes..

Så nei, han er IKKE utro.. Han hadde sikkert hatt lyst, men tror det er et fåtall av damer som vil ha han.. Og om det er noen som faktisk vil ha han, så skal de gjerne få han..

Vi har vokst fra hverandre da..

Anonymous poster hash: f5edb...9bf
Skrevet

Å vite 100% kan man aldri, ei kan man heller eie en person fysisk og mentalt og kreve å vite hvor vedkommende er all tid de ikke er sammen med deg. Så et forhold er i stor grad basert på tillit. 

Og stoler man ikke på den man er sammen med, så ser jeg heller ikke at forholdet er verdt å satse på som en langvarig investering. 

Jeg velger å stole på min mann og det vi har sammen. Kan hende blir man lurt og sveket en dag, det vet man aldri på forhånd, men det er likevel ingen grunn til å mistro mannen allerede før man har noen som helst grunn til å gjøre det. 

Skrevet

Jeg VET ikke at han ikke er det. Men jeg stoler på han og han har ikke gitt meg noen grunn til og tvile på det.

Jeg "vet" at han ikke er utro. Men jeg vet samtidig ikke om han er det.

Vi har tillit til hverandre og jeg håper hans respekt for meg, er lik den jeg har til han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...