Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #1 Skrevet 2. januar 2015 Dette er kanskje det mest tragiske og mest uinteressante innlegget jeg har kommet med, for alle andre.. Men akkurat nå ligger jeg å gråter og gråter for jeg innså akkurat at det ikke er noen som vil gi meg en klem familie er veldig langt unna, ringer aldri, svarer ikke på meldinger og kjenner meg heller derfor ikke. De har sine familier de har det fint med, jeg er hun som kommer i bursdager og de spør hvordan det går på jobb og andre overfladiske spørsmål man stiller folk man ikke kjenner. Moren min- som var den største støttespillerne i livet mitt, har gått bort. Faren min har valgt å leve med en annen familie og valgt bort meg for lenge siden. Brødrene mine har jeg ikke sett på mange år. De vil ikke møte meg etter at mamma døde. De har en annen far. Vennene mine forsvant da jeg slo opp med min første samboer. Samboer nr 2 ble jeg gravid med, og etter at barnet var født viste det seg at han var lystløgner og han valgte 3 andre damer foran oss. Nå er jeg helt nedbrutt og har det helt for jævlig tøft om dagen. Har ikke tørt å fortelle samboer nr 3 det enda, men i kveld måtte jeg.. Pga oppførselen min om dagen. Når jeg hadde grått, åpnet hjerte og sjel for han, flau, naken og utslitt. Fikk jeg ikke en klem. Ingen gode ord. Ingen trygghet. "Du må bare gjøre sånn og sånn", fikk jeg beskjed om. Sa at jeg ble enda mer lei meg nå, for jeg følte meg hvertfall alene nå. Da fikk jeg kjeft fordi han må opp på jobb og skal ikke bare henge hjemme i morgen med unge sånn som meg (plandag i bhg). Så han måtte sove. Så sovnet han på minuttet.. Virket helt ubekymret. Har bare lyst til å dra vekk jeg nå Anonymous poster hash: 16169...9d9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #2 Skrevet 2. januar 2015 Klem til deg Anonymous poster hash: 6f18b...d2e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #3 Skrevet 2. januar 2015 Tenk noen gode tanker og legg deg og sov du også. Det er natt, du er sliten og nedbrutt og alt føles mye tyngre når man er alene i natten. Jeg sender deg en god klem og gode tanker. Anonymous poster hash: fb4f9...ade
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Klem til deg❤️ og husk at du får de aller beste klemmene i hele verden fra barnet ditt. Du vet hva som er best for dere,ta de beste valgene for dere. Håper 2015 bringer glede til deg Anonymous poster hash: 05c1d...fd7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Bor du i nærheten av Ålesund? Du kan få klemmer av meg! Anonymous poster hash: 522de...78a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Jeg vet hvordan det er å ikke ha noen, jeg mangler både mann og barn også. Jeg er enig med nr 3, prøv å tenke noen positive tanker nå og sov på det, når du får sovet så blir ting litt mindre overveldende. Og i morgen, etter du har sovet, så se litt på det forholdet du er i. Er dette en mann du egentlig ønsker å leve med, har du det godt sammen med ham, ser han deg og dine følelser, føler du at dere står hverandre nær, vet du hva han føler? Jeg mener ikke å si at du skal droppe ham, men jeg tenker at jo mindre man har ellers av nettverk, jo viktigere er det at det man har ikke påvirker deg negativt. Jeg tror jeg ville følt meg langt mer ensom i et forhold hvor partneren ikke så meg som person og ikke ønsket å støtte meg (det går jo begge veier). Jeg har foretrukket å være singel inntil riktig mann dukker opp, for jeg føler meg mindre ensom som singel enn om jeg er i et forhold jeg ikke har det godt i. Jeg har ingen familie jeg kan ha kontakt med og pga. mye flytting også få venner her jeg bor. Men du er ikke helt ensom - du har barnet ditt Som nr 3 sier så får du de beste klemmene fra barnet ditt. Det er ikke det samme som klem fra en voksen som virkelig ser deg og støtter deg - men større kjærlighet enn det du har med barnet ditt, det tror jeg ikke finnes Om du føler du sliter mye pga. den ensomhetsfølelsen, så snakk med legen din om det og se om du kan gå til en psykolog. Har man lite nettverk er det viktig at man finner en grunntrygghet i seg selv. Av og til kan ensomheten velte inn over meg også, men jeg har jobbet mye med følelsene og tankene mine, og det er blitt mye lettere å takle enn tidligere. Men man skal ikke bagatellisere behovet som du snakker om her, HI. Det å bli sett som person og føle trygghet er nærmest et basalbehov hos oss, så det er viktig. Det din samboer gjorde mot deg i kveld, det synes jeg var stygt. Tenk gode tanker om barnet ditt og andre ting som er gode i livet ditt om du kommer på noe. Tenk på gode øyeblikk med barnet ditt i sommer da det var så fint og varmt, tenk på lek i snøen nå i vinter, barnets glede i julen, øyeblikk når barnet ditt har gitt deg spontane klemmer.... Og så bestemmer du deg for at i løpet av 2015 så skal du føle deg mindre ensom. En stor klem i natten til deg Anonymous poster hash: 1ff4c...88d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #7 Skrevet 2. januar 2015 Dette er kanskje det mest tragiske og mest uinteressante innlegget jeg har kommet med, for alle andre.. Men akkurat nå ligger jeg å gråter og gråter for jeg innså akkurat at det ikke er noen som vil gi meg en klem familie er veldig langt unna, ringer aldri, svarer ikke på meldinger og kjenner meg heller derfor ikke. De har sine familier de har det fint med, jeg er hun som kommer i bursdager og de spør hvordan det går på jobb og andre overfladiske spørsmål man stiller folk man ikke kjenner. Moren min- som var den største støttespillerne i livet mitt, har gått bort. Faren min har valgt å leve med en annen familie og valgt bort meg for lenge siden. Brødrene mine har jeg ikke sett på mange år. De vil ikke møte meg etter at mamma døde. De har en annen far. Vennene mine forsvant da jeg slo opp med min første samboer. Samboer nr 2 ble jeg gravid med, og etter at barnet var født viste det seg at han var lystløgner og han valgte 3 andre damer foran oss. Nå er jeg helt nedbrutt og har det helt for jævlig tøft om dagen. Har ikke tørt å fortelle samboer nr 3 det enda, men i kveld måtte jeg.. Pga oppførselen min om dagen. Når jeg hadde grått, åpnet hjerte og sjel for han, flau, naken og utslitt. Fikk jeg ikke en klem. Ingen gode ord. Ingen trygghet. "Du må bare gjøre sånn og sånn", fikk jeg beskjed om. Sa at jeg ble enda mer lei meg nå, for jeg følte meg hvertfall alene nå. Da fikk jeg kjeft fordi han må opp på jobb og skal ikke bare henge hjemme i morgen med unge sånn som meg (plandag i bhg). Så han måtte sove. Så sovnet han på minuttet.. Virket helt ubekymret. Har bare lyst til å dra vekk jeg nå Anonymous poster hash: 16169...9d9 Menn forstår ofte ikke av seg selv at det er en god klem og å bare bli lyttet til som trengs, mannen din tror nok han har vært til god hjelp og støtte med rådene han har gitt deg. Anonymous poster hash: 6cb85...70d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #8 Skrevet 2. januar 2015 *Gir en klem* Anonymous poster hash: b0685...5ad
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 2. januar 2015 #9 Skrevet 2. januar 2015 En stor bamse- og trøste klem fra meg😊 av og til er det bare en klem man trenger, ikke råd om å gjøre sånn eller slik. Jeg håper at du bare har en nedtur nå, og at du ser lysere på det i morgen... Kanskje du kan vise samboeren din tråden i morgen?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #10 Skrevet 2. januar 2015 Klem til deg, og en bitchslap til samboeren din. Anonymous poster hash: 11de1...8bc
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #11 Skrevet 2. januar 2015 Tusen takk alle sammen. Føles litt bedre etter å ha sovet. Men trisheten tar meg bare så innmari i ny og ne. Og nå om dagen er det ekstra ikke fordi jeg er så misfornøyd med stortsett alle andre segmenter i livet mitt. Det må jeg selvfølgelig "bare" gjøre noe med, men det er ikke alltid så lett å bestemme seg for sånt når man er lei seg og ting føles uendelig. Jeg har ikke fortalt samboeren min hvor ille jeg føler meg før nå.. Og å vise meg så svak hater jeg. Når jeg først hadde gjort det, ville jeg så gjerne ha en klem. Jeg vet godt hva jeg må gjøre. Sa til og med at jeg ville ha en klem, og han gjorde det fortsatt ikke. Etter mye om og men la han en finger på meg og strøyk, men da følte jeg det var litt seint. Og når han la seg sånn, men den kommentaren... Våknet i dag og ville vekk fra han. Er ekstra viktig for meg å være med noen som kan være en god støttespiller. Med han så føler jeg at han bare synes jeg er psycho når jeg snakker sånn. Familien hans er sånn som ikke snakker om/viser negative følelser. Sist ringte han mammaen sin og fortalte, så sendte HUN meg en trøstemelding. Nei.. Æsj.. Jeg følte meg faktisk mindre ensom singel.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Tenker ikke helt klart. HI Anonymous poster hash: 16169...9d9
Sint naken biltyv Skrevet 2. januar 2015 #12 Skrevet 2. januar 2015 (endret) Hvor bor du da? Jeg skjønner du har det tøft, livet kan være ganske så brutalt noen ganger😳 En god klem😊 Og forresten, klem barnet ditt! Vet ikke hvor stor h*n er men barna man elsker er de beste å få/gi klemmer av/til. Endret 2. januar 2015 av Sint naken biltyv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå