Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Er 4 uker på vei, puppene mine er så øm at det kjennes ut som de skal revne. Men ingen mensmurringer, dette hadde jeg intenst i mine 2 første svskap. Anonymous poster hash: a565c...23f
Litj-Karin Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Kanskje livmorhalskreft allerede er noe utvidet, og du derfor ikke kjenner murringer i like stor grad.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Kanskje livmorhalskreft allerede er noe utvidet, og du derfor ikke kjenner murringer i like stor grad. uten kreft, regner jeg med Anonymous poster hash: 45515...f2e
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #4 Skrevet 2. januar 2015 Takk for svar Har brukt så lang tid på denne spiren at det føles så uvirkelig at jeg skal få en liten en til. Flere uten mensmurringer som flergangsgravid? Anonymous poster hash: a565c...23f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2015 #5 Skrevet 2. januar 2015 Jeg er også tredjegangs gravid. Mer og mer og tidligere og tidligere murringer for hvert svangerskap her. Smerter på begge sider i magen og korsrygg. Også har det allerede begynt å sive melk fra brystene, æsj. Sluttet å amme yngste i Juli. Anonymous poster hash: ff6cc...5aa
monty12 Skrevet 2. januar 2015 #6 Skrevet 2. januar 2015 Aldri hatt mensmurringer, verken i forbindelse medgraviditet eller utenom. Gravidmed nummer to nå,21 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå