Gå til innhold

når hiver dere UT jula???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg er klar for å hive tr nisser, og juletre og adventstjerner når jeg tar helgavasken i morra jeg.......

-enn dere???

Anonymous poster hash: 03a6f...3a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar jula ned på lørdag. Pynter 23. og bruker å ta ned den 6. Men i år reiser vi bort på søndag og blir borte en stund. Da er det greit å slippe å komme hjem til julehus ;)

Anonymous poster hash: c6c2c...155

Skrevet

Kom inn 23. desember, ut 13. januar.

Anonymous poster hash: 6d305...c76

Skrevet

Jeg og mannen er i diskusjon om det i år.

Normalt så klør jeg i fingrene etter å få hivd ut hele sulamitten med det hersens treet som ikke skjønner at nålene skal sitte på greinene og ikke som et stikkende teppe over hele stua.

I år er jeg stråålende fornøyd med treet som knapt har mistet ei nål så jeg er ikke klar for å hive det ut. Mannen er den som klør i fingrene i år :-D

Spørs om ikke jeg rydder det bort iløpet av helga eller på mandag som jeg har fri og alene i huset :-)

Skrevet

Tre, nisser og røde duker ryker ut i morgen.

Stjerner i vinduene blir så lenge som mulig (13. dag jul), blir så bråmørkt i vinduene når de må vekk synes jeg...

Anonymous poster hash: 653b0...a1b
Skrevet

Alt ut i dag! Duker og lignende er vasket, julepynt i alle rom pakket ned og huset er vasket. Tradisjon tro her i huset hver eneste 1 dag i januar. Julen har vart i 1 mnd, og nå er vi i nytt år😊

Anonymous poster hash: 9c560...ea0

Skrevet

alt minus stjerne ble fjernet i dag. deilig!

Anonymous poster hash: 63e82...2c5
Skrevet

Ryddet vekk alt bortsett fra julestjernen, i dag. I morgen er jeg 12 dager over termindato og skal settes i gang 😄

Skrevet

Den er ute nå :P

Amaryllisene og hyasintene skal å stå til de dør.

Anonymous poster hash: fead2...127

Skrevet

Jeg spiser ut jula før jeg rydder den ut...

Anonymous poster hash: 97030...0bf

Skrevet

Ryddet vekk alt bortsett fra julestjernen, i dag. I morgen er jeg 12 dager over termindato og skal settes i gang

Så spennende, lykke til!

Jeg hadde forresten en veldig fin igangsatt fødsel med mitt tredje barn, definitivt den fødselen som var kortest og greiest, var i toppform etterpå :)

Skrevet

Kom inn 23. desember, ut 13. januar.

Anonymous poster hash: 6d305...c76

Sign

Anonymous poster hash: cc19e...f12

Skrevet

Pyntet 23. Ryddet bort alt unntatt treet idag. Det får stå til søndag.

Anonymous poster hash: a642b...87d

Skrevet

Jeg kjenner jeg er klar for å hive tr nisser, og juletre og adventstjerner når jeg tar helgavasken i morra jeg.......

-enn dere???

Anonymous poster hash: 03a6f...3a5

Har ikke så mye julepynt... Et par gamle nisser på en kommode, to juleduker, 2 staker i vinduet + en stjerne. Tar vel vekk dukene og nissene snart. Lysene får stå ut januar/februar. Har ingen naboer, så synes det er fint at det lyser litt i vinduene på den mørke tiden. Er heller ingen naboer som bryr seg her oppe i skogen :D

Skrevet

Ryddet vekk alt bortsett fra julestjernen, i dag. I morgen er jeg 12 dager over termindato og skal settes i gang

Så spennende, lykke til!

Jeg hadde forresten en veldig fin igangsatt fødsel med mitt tredje barn, definitivt den fødselen som var kortest og greiest, var i toppform etterpå :)

Takk! 😃😃 håper selv på en fin og god opplevelse, godt å høre at "det går an" selv når man settes i gang 😀

Skrevet

Det meste ble kastet ut i dag ;) Noen stjerner og bokstaver igjen. Tar de i morgen. Hadde ikke pyntet så mye i år.

Anonymous poster hash: 65a48...62f

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Ikke på en stund ennå. En gang før 20.dag jul.

Skrevet

Pynter til jul 1. desember og fjerner jula 1. januar alltid, liker ventetiden, ikke ettertiden.

Skrevet

Dere som ikke vil ta ned stjerna fordi det blir mørkt i vinduet, har et tips: vinduslampe ;-)

Skrevet

Jula heiv jeg ut i går. Alt forsvant og i dag skal jeg ut å kjøpe litt ny og lekker pynt til leiligheta 😊

Anonymous poster hash: f2a33...ff3

Skrevet

Lørdag eller søndag pakkes julepynten ned. Og da forsvinner alt, lys i vinduene også. Blir mørkt i vinduene, men samtidig synes jeg det er litt deilig også.

Skrevet

Ble så inspirert av denne tråden at alt ble ryddet vekk i går bare klødde i fingrene. Deilig!

Skrevet

Den pleier å være borte nyttårsaften, jeletreet og stjernene står som regel til dagen etter.

I år forsvinner den i helga. Da er det klart for å gjøre huset klart for bursdagsfest på rekke og rad. Tre barnebursdager står for tur nå.

Anonymous poster hash: a04ef...efa

Skrevet

Jeg pakker bort jula 1.januar.

Skrevet

20. dag jul.

Anonymous poster hash: eaa53...9e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...