Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Er det noen som har prøvd Garcinia basics + og Basic cleanse +? Hvordan er i så fall deres erfaringer? Det loves jo gull og grønne skoger, men jeg regner jo med det kun er reklame. Men funker det i det hele tatt? Og HVORDAN funket det? Er det tilsatt noe unaturlig som jeg burde lest mellom linjene? Jeg har aldri klart å gå ned med trening og kosthold, akkurat som kroppen protesterer og boikotter meg trente 6 timer i uka (i 9 mnd, spiste 1600kcal om dagen og gikk ned 2 kg! ) Derfor vurderer jeg å teste dette.. Jeg vet det ikke finnes en magisk pille som gjør oss superskinny, men bare noen få kilo av hadde vært supert! Da er jeg ihvertfall, ifg BMI, normalvektig igjen Anonymous poster hash: 4609c...12d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Er nok bare humbug. Bruk pengene dine på noe annet Anonymous poster hash: 5c8a2...fce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Er nok bare humbug. Bruk pengene dine på noe annet Anonymous poster hash: 5c8a2...fce Joda, men det koster jo baaaare 33kr pr boks Anonymous poster hash: 230e6...dd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå