Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Trenger luetips.... Han er 52 cm og ingen av luene med knyting passer. Det blir for trangt. Men han er bare halvannet så noe annet funker ikke.... noen tips? Sånne hjelmluer i riktig størrelse blir for store ved ørene så når han snur på hodet blir lua vridd...
smelia Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Har du prøvd kivat hjemlue? De sitter veldig bra. Han må sikkert ha 2-5 år i den.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Balaclava 👍 Anonymous poster hash: 913da...7b4
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Ulvangluene har mine unger brukt alle som en. Varme og bekvemme.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Har du prøvd kivat hjemlue? De sitter veldig bra. Han må sikkert ha 2-5 år i den.Minst.. Kavat er bittesmå i størrelsene. Min var 48cm ved 1-års alder og måtte ha 3-5 år... Anonymous poster hash: d5ccb...8c6
Ladybird2014 Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 http://lillelam.no/produkter/lue-og-votter/lue-basic/ Kva med denne?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Har du testet Reima sine balaklavaer? Vi har en, og jeg synes nesten den er litt liten i hullet
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Du får lære deg å strikke, da Jeg lover, det kommer jeg aldri til å få til ;-) Jeg har dog fått en kollega til å strikke en til han, men den blir litt vel tynn når det blåser
frk Nilsen Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Disse er kjempevarme http://nostebarn.no/barn/ullfleecelue-med-for-barn.html
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Disse er kjempevarme http://nostebarn.no/barn/ullfleecelue-med-for-barn.html Tusen takk!
Anonym bruker 1000 Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 min har alltid vert stor i hode, han er snart 2 nå, og bruker 54-56,men har aldri hatt problem med og finne med knytting da, eller bruker jeg hettelue
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har ingen erfaring med stort hode på barn, men som assistent i bhg på 6. året må jeg bare si at; Jeg har enda til gode å se et barn som faktisk passer Kivat-lue. De er så store, og klumpete, og sklir alltid til siden. I tillegg sklir de alltid ned i øynene, slik at barna ender opp med en forferdelig holdning. En krummet-skuldrene-opp-til-ørene-nesen-rett-opp-i-sky-holdning. Reima sine hjelmluer er noe bedre, men litt i samme gate som Kivat. Av tipsene du har fått her, har jeg (dvs barna) best erfaring med nøstebarn sin lue. Den er varm, god, og har en perfekt passform på alle jeg har sett bruke den. Anonymous poster hash: 21bf4...83c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå