Gå til innhold

Sitring/pressing i brystene- gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siiinsykt uregelmessige sykluser, nå har det gått nesten to måneder. Vi har forsøkt å bli gravide, så jeg har brukt EL-tester, men denne gangen varte det så lenge at jeg ga opp å teste etter en stund. Hadde imidlertid sinnsykt mennsmurring/smerter i magen lille julaften slik jeg pleier å ha rundt EL, men fikk ikke målt. For tre dager siden kjente jeg svake stikkinger i brystene, først det ene, så begge, og de siste to dagene har jeg kjent et trykk/sitringer i brystene. Det jeg kan sammenlikne med er følelsen jeg får i brystene når jeg ammet med de to første. Er litt sår rundt brystvorter, men ikke spesielt øm. Brystene bare føles "annerledes", og sitringene/trykket kommer på og av, mest om kvelden. I tillegg til mensmurringer.

Jeg vet det er umulig å si noe bortsett fra test, men det er tidlig å teste enda og jeg er nysgjerrig. Vi har prøvd lenge også denne gangen så jeg håper...

Noen med liknende erfaringer? Overalt hvor jeg leser nevner folk ømme bryster og ikle denne sitringen.. Er også redd for at jeg i innbiller jeg alt dette, at jeg leter etter symptom..

Anonymous poster hash: 73da2...63a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

??

Anonymous poster hash: 73da2...63a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...