Gå til innhold

Hvilket merke billig-bleier er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med nr en brukte jeg bare Pampers, og har vært veldig fornøyd. Myke, god passform, svært god oppsugingsevne og aldri lekkasjer. Men nå er økonomien strammere, og nr to må over på billig-varianten. Er på bleiestr 3.

Finnes det en billig-bleie som Jan konkurrere med Pampers?

Anonymous poster hash: ef8a2...b0b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema minner mest om Pampers synes jeg. Myke og gode. :) Coop er hakket stivere, men fungerer best her nå som vi er over babystadiet. God passform og holder på mer væske, desidert beste nattbleie.

Anonymous poster hash: b9d87...acb
Skrevet

First price. Har kun brukt den på mine 2 barn etter de ble store nok til at disse bleiene passet. Veldig fornøyd :-)

Skrevet

coop minner om libero og er ganske stive- jeg liker de ikke

liker FP sine, har ikke prøvd rema

Anonymous poster hash: a90f8...fea
Skrevet

Rema sine! Og deres up&go (mumi) er og veldig gode.

Anonymous poster hash: a5e44...bdc

Skrevet

Rema sine! Aldri opplevd lekkasjer med de, og de er myke og gode. Billige er de også, bare 15kr for 50 stk(!!)

Skrevet

Har bare brukt Pampers her i huset, men har i de siste begynt med ccop bleiene. Synes de er gode. Har prøvd Rema og First Price til førstemann, men kuttet de raskt ut. Han brukte bleier under bleiekrigen og da kostet alle bleier nix og nada.

Anonymous poster hash: e0999...8f3
Skrevet

Rema bleiene syns jeg er helt supre 😊

Anonymous poster hash: a78d5...521

Skrevet

Med nr en brukte jeg bare Pampers, og har vært veldig fornøyd. Myke, god passform, svært god oppsugingsevne og aldri lekkasjer. Men nå er økonomien strammere, og nr to må over på billig-varianten. Er på bleiestr 3.

Finnes det en billig-bleie som Jan konkurrere med Pampers?

Kjøpte Pampers 1-3 på Rema, like billig som billigmerkene på min lokale butikk i hvert fall. Bruker Rema bleiene i str 4, Bunnpris sine er også bra. Liker ikke Coop, syns ikke de holder på absorbent-stoffet i løpet av natten. Altså, må vaske bort geleklumper etter nattenbleie på Coop sine.

Skrevet

Bruker Rema på dagen og Pampers på natta.

Anonymous poster hash: e47eb...4e6
Skrevet

Har brukt rema sine litt vi også, men så etterhvert at lille her ble så fort sår av disse bleiene, han har litt eksem der nede også og det blir værre med rema sine bleier. Mener at det er fordi de absorberer dårligere og dermed blir det raskere sårt. De andre billigmerkene har jeg ikke prøvd så de kan jeg ikke uttale meg om. Men om barnet ditt har normal hud, så er nok disse bleiene supre :)

Anonymous poster hash: 7a260...79e

Skrevet

vi bruker firstprice og er veldig fornøyd. Aldri lekkasje og billige :) Har ikke prøvd rema sine 

Anonymous poster hash: 502f6...ed5
Skrevet

Min passet pampers en stund, men ikke lenger. Synes Rema 1000 er best. First price passer ikke

Anonymous poster hash: 3838d...0c3

Skrevet

Rema sine. Vi måtte bytte fra Libero til Rema pga bleieutslett. Ikke så fornøyd med Coop sine, og First price ble babyen rød av nesten med en gang.

Tror du bare må prøve deg fram og se hva som fungerer best for dere, for det er mange ulike erfaringer med de forskjellige billigbleiene.

Skrevet

Rema 1000 sine bleier er best synes jeg :) Aldri lekkasje,ingen lotion el parfyme i de,ja også er se svanemerket :)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Rema 1000! Vi elsker deg! Rema 1000! Hei hei hei!!!

Skrevet

Brukte både Rema 1000 og Coop,syns begge var greie. Er du glad i pampersbleiene blir stkprisen en del lavere hvis du kjøper de store eskene på Coop ekstra eller obs med medlemsrabatt.

Skrevet

Rema 1000. Forsøkte coop sine, men de kjøpte vi ikke mer. Bleiene holder så dårlig på fuktigheten, det blir veldig vått inntil huden. 

Anonymous poster hash: 98280...323
Skrevet

Rema bleien er supergod

Anonymous poster hash: e51a0...47a

Skrevet

Takk for svar, damer! Ser ut til at veldig mange anbefaler Rema sine. Da prøver jeg dem først! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...