Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har kjøpt et fint kakebilde (spiselig - laget av rispapir) på nettet. Sønnen min har bursdag i morgen, og vi pleier å vekke barna med kake på senga. Han vet ingenting om kakebildet, så hadde tenkt å pynte ferdig kaka nå i kveld. Det er sjokoladekake med vanlig smør/melis/kakao-krem på. Så begynner jeg plutselig å tenke på om bildet blir ødelagt ila natta om jeg legger det på nå? Om det trekker fuktighet fra kremen?? Skal man vente til like før servering? Anonymous poster hash: ddb2d...1b3
overlord Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har bare brukt slikt papir èn gang (det smaker fryktelig), men da var det like fint dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Takk for svar :-) Så synd at det ikke smaker godt, da..... :-( Tror jeg tar sjansen på å legge det på i kveld da! Anonymous poster hash: ddb2d...1b3
overlord Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Kanskje feil å si det smaker fryktelig, det er vel helst konsistensen som er fæl. Kjennes ut som papp. Alle barna plukket bilde av, men uansett stas for barnet at kaka er fin Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Jo takk, det ble kjempefint :-) Så får vi håpe at kaka faller i smak, de får plukke av bildet om de ikke ønsker å spise det likevel. Takk for hjelpa :-) Anonymous poster hash: ddb2d...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå