Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Noen med tips. Har en ex jeg ikke klarer å få ut av hodet. Blir sprø. Han har ny dame. Vi har 2 barn sammen. Ville ikke hatt han tilbake, men hva gjør jeg? Kanskje ekstra nå når det er nyttår og han har ungene og ny dame. Jeg er alene og føler meg ensom. 1 nyttårsdag har jeg sittet hjemme alene. Blir trist. Uff. Anonymous poster hash: df850...9d4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Skrev dette innlegget for ca en time siden, men ingen kommentarer. Er ensom og blir ikke bedre at ingen på et anonym forum svarer heller. Takk. Anonymous poster hash: df850...9d4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Regner med det er NOEN du egentlig savner, og ikke eksen. Dra ut på byen, sportsarrangementer osv og finn kjærleiken❤️ Anonymous poster hash: b0bf0...403
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Du får benytte anledningen til å finne deg en annen da. Eller vær sosial så du slipper å være alene. Anonymous poster hash: 6571d...315
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Finner på noe annet når han har ungene. Være med annen familie, venner, drive med en hobbe, trene osv osv. Lære å bli glad i ditt eget selskap. Anonymous poster hash: ee917...47a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Har ingen tips, men forstår at det er en vanskelig situasjon for deg. Hva med å finne noe annet å tenke på? Lage profil på en dateside eller noe, du trenger jo ikke møte noen derfra. Men flørte litt og spennende å se om man har meld i innboksen. Håper du får noe annet å tenke på snart og at ensomheten slipper taket. Anonymous poster hash: 91c36...010
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Takker for svar. Selv om ingen har mange råd var det godt å lese. Takk. ❤️ Håper det går seg til. Ekstra sentimental i jule/nyttårstider. Da er det jo familie. Anonymous poster hash: df850...9d4
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Savn blir jo gjerne litt forsterket i juletiden og rundt nyttår. Dette svaret blir kanskje i seneste laget for deg, men jeg skriver litt likevel Regner med det er en grunn til at det ble slutt mellom dere, og det kan hjelpe deg til å gå videre og begynne å se utover igjen. Han har noen andre nå, og du må finne din egen vei. Sånn umiddelbart tenker jeg at det kan være interessant, i det minste, å lage en profil på en datingside. Ikke for å være seriøs nødvendigvis, men for å browse litt, kikke og se hva som kan finnes av menn der ute. Flere av de store datingsidene har gratis registrering, og man kan lese på andres profiler uten å betale. I alle fall var det sånn i mine dager som nettdater. Ellers ville jeg prøvd å skru av hjernen mest mulig. Ikke tenk, finn noe som distraherer tankene dine, om det er en god bok, en film, å gå en tur, bake noe, hva som helst. Å sitte og tenke for seg selv er i alle fall ingen god løsning. Hopp i dusjen, ta en god body scrub, ansiktsmaske, og smør deg med god body lotion etterpå. Finn fram gode klær og lag popcorn, te eller noe annet du liker. Tenn stearinlys. Prøv å gjøre det koselig for deg selv Anonymous poster hash: d9a6a...82a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Tusen takk for gode tips. Skal prøve å alt jeg kan for å distrahere meg selv. Ang nettdating får jeg se på sikt. Kanskje. Ja, jul/nyttår er verst. Alle er med familie og sine kjære og jeg har ikke det. Kommer ikke så langt med selvmedlidenhet, men måtte få det ut. Anonymous poster hash: df850...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå