Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Blir så lei meg av å se hvor stygge unger/ungdom kan være mot hverandre... Og at skolen ikke tar tak i det. Sjokkert. Og jeg tror ikke det er særlig bedre i Norge. Anonymous poster hash: b50bb...001
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Det er ikke bedre i Norge. Mitt barn ble mobbet og banket opp da hun var 8, av en gutt på 13. Skolen gjorde ingenting annet enn å ta silkehanskene på, jeg oppsøkte gutten og lekset han opp med foreldrene hans tilstede, jeg kontaktet barnevernet osv. INGENTING hjalp jenta mi. Den dagen vi måtte på legevakt pga mulig armbrudd fikk jeg nok. Jeg fikk en kompis, svær muskelbunt som ser skummel ut, til å passe opp gutten samme kveld. Han fikk klar beskjed om å holde seg unna min datter og andre, en hendelse til og han ville få skikkelig juling. Først da ble det slutt på mobbingen. Anonymous poster hash: c6625...ddd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Neppe noe bedre i Norge nei. Veldig bra dokumentar. Deg anonyme over her, jeg tror jeg ville gjort det samme. Noen unger kan være helt grusomme.. Anonymous poster hash: 448e9...701
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Blir sjokka over hvordan de på skolen hele tiden vrir det til at mobbeofferet selv må ordne opp, eller antyder at de som mobbes egentlig bare er nærtagende i stedet for at de er mobbet. Anonymous poster hash: ef642...42a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Blir sjokka over hvordan de på skolen hele tiden vrir det til at mobbeofferet selv må ordne opp, eller antyder at de som mobbes egentlig bare er nærtagende i stedet for at de er mobbet. Anonymous poster hash: ef642...42a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Det er ikke bedre i Norge. Mitt barn ble mobbet og banket opp da hun var 8, av en gutt på 13. Skolen gjorde ingenting annet enn å ta silkehanskene på, jeg oppsøkte gutten og lekset han opp med foreldrene hans tilstede, jeg kontaktet barnevernet osv. INGENTING hjalp jenta mi. Den dagen vi måtte på legevakt pga mulig armbrudd fikk jeg nok. Jeg fikk en kompis, svær muskelbunt som ser skummel ut, til å passe opp gutten samme kveld. Han fikk klar beskjed om å holde seg unna min datter og andre, en hendelse til og han ville få skikkelig juling. Først da ble det slutt på mobbingen. Anonymous poster hash: c6625...ddd Tror jeg hadde gjort det samme selv. Greit å sette en støkk i mobberen også. Og så bra at det virket! :-) Anonymous poster hash: ea462...e78
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Hele barneskolen fikk min sønn gjennomgå. Ble faktisk kalt fisketryne oga litt store lepper. Skolen var bare opptatt av at om han vare ikke viste at han brydde seg ble alt bedre. Ikke før ungdomsskolen ble det gjort noe fornuftig. Jeg er de lærerne evig takknemlig. I dag trives han godt på skolen selv om det ikke er mange venner han har. Jeg hadde antakelig røket i strupen på hun inspektøren som sa ungene oppførte seg som engler på bussen. Hi Anonymous poster hash: b50bb...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå