Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er gravid, men fortsatt så tidlig at ikke all familie er informert ennå. Nå viser det seg at svigers har fått vite det på bygda. Og det kan ganske sikkert knyttes tilbake til dama i skranken på legekontoret. Dette plager meg, og jeg føler meg igrunnen litt tråkka på. Hva om jeg mister, eller hva om jeg ikke ville beholde i det hele tatt? Noen tips til hvordan håndtere dette videre? Anonymous poster hash: 2a43b...b3a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Jeg ville snakket med hun på legekontoret. Spør om hun har sagt det til noen. Så ville jeg anmeldt henne for brudd på taushetsplikten. Anonymous poster hash: 85b1d...375
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Hadde meldt fra til kommuneoverlegen! Dersom du er SIKKER på at d kommer derfra! Anonymous poster hash: 2a7bf...8f3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Er du sikker på at det er eneste kilden til at informasjonen er gått ut, da ville jeg som nr 2 sier, anmeldt for brudd på taushetsplikten. Ta dette opp med kommunelegen! Da er det kommunelegens ansvar å ta saken med det aktuelle legekontoret. Å snakke med legesekretæren har ingen hensikt. Anonymous poster hash: 38fe1...308
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Oj. Dette var grovt. Og du er sikker på at det ikke er den vordende far som har sladra?
Optatium Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Jeg ville presset mannen på om ikke han har sagt noe, ville ike være første gang en sprekkferdig far har fortalt noe han ikke skulle. Hvis det derimot viser seg at det umulig kan være noen andre enn legekontoret ville jeg anmeldt. Det går faktisk ikke an.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Tipper det er gubben som har slarva Anonymous poster hash: 7551d...0ae
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 TS her. Godt å høre at det er så grovt som det føles. Må etterforske litt mer, og finner jeg sikre bevis, tar jeg det med legen. Svigermor fikk vite det med søstra si, som er nær venn med dama. Gubben har ikke sladra, og min familie fikk vite det i går. Anonymous poster hash: 2a43b...b3a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg ville ikke tatt det opp med legekontoret først, ville gått rett til kommunelegen, og latt han ta det opp med lgekontoret. Dette er en alvorlig ting, og jeg tror neppe legekontoret tar det seriøst om det kommer fra "bare" deg! Anonymous poster hash: cdf01...07c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå