Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Er ikke i noen barselgruppe, så vet liksom ikke hvordan min ligger an i løypa+at det er min første. Hun kan i hvert fall Krabbe Gå etter briovogn og langs møbler Har reist seg rett opp et par ganger, uten noe å holde seg i Kan slippe seg og stå noen sekunder Vinke Spise selv (ikke med bestikk da;) ) Sitter veldig stødig Også ler og smiler hun hele dagen Men hun babler veldig lite og sier ikke mamma og pappa osv. Hun er snart 9 mnd Gir kos når vi spør om det Leter etter oss når vi sier "hvor er mamma/pappa" Anonymous poster hash: 50648...c00
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Høres veldig normal ut. Ca det samme som min kunne, men han kunne si "mamma" også. Anonymous poster hash: 3d27c...7fb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Men jeg har hørt at de som er tidlig ute motorisk, er litt tregere med ord og babling. Hun reiste seg opp da hun var 6 mnd og satt ordentlig da hun akurat var blitt 5 mnd. HI Anonymous poster hash: 50648...c00
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Snakker i lange setninger, går, løper og stuper kråke, teller til 7 uten feil, og kan kjenne igjen navnet sitt når det er skrevet med store bokstaver. Finner godt frem til både brød, melk og egg i butikken når jeg ber henne hente det STOLT mamma! Anonymous poster hash: e6c9b...eea
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Men jeg har hørt at de som er tidlig ute motorisk, er litt tregere med ord og babling. Hun reiste seg opp da hun var 6 mnd og satt ordentlig da hun akurat var blitt 5 mnd. HI Anonymous poster hash: 50648...c00 Den støtter jeg. Min var litt treg med noe av det motoriske på den tiden, men var en av de første som pratet 😉 Anonymous poster hash: 159b5...f92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå