Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Eks ung mor (var link til henne for noen dager siden) så ut som hun eide eget hus, med topp moderne interiør. Egne klær, sminke så ut som siste nytt. Samt dyrt utstyr og klær på barna... Det stikk motsatte av min erfaring som forholdsvis ung mor Før i tiden. .. Anonymous poster hash: 71385...4aa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Hvis man har mange nok lesere får man mye reklameinntekter. I tillegg får man masse gratis varer mot å promotere det på bloggen (reiser, produkter, mat, interiør, utstyr) Anonymous poster hash: 00d11...de6
cecilies mamma Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Så dess mer "populær" man klarer bli dess mer får man. Men hvordan får de sponsorer, regner ikke med de står i kø ut i det blå... Blogg ble populært omtrent da jeg mistet interessen for å henge med på nett 😊 Spørsmål dumt i håp om å bli litt klokere
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Reklameinntekter. Jo flere lesere du får, jo flere reklamesponsortilbud får du. Så blir det kontraktskriving om at du må skrive så og så mye hver uke, og om å skrive reklameinnlegg. Og jo mere reklame du godttar, jo høyere inntekt. Så spørs det om leserne fortsetter å lese da. Om en får til å skrive nok der både leserne og reklamefirmaene blir fornøyde. Og ikke minst, den som skriver må jo også like det, hvis ikke stopper det seg snart. En gylden middelvei er nok kluet. Det er ihverfall et kjør og press som jeg ihvertfall ikke vil utsette meg selv for. Heller litt mindre penger, sminke, interiør og fancy stæsj, enn å selge meg sånn... Grøsse.... Anonymous poster hash: ea78d...67b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Ok 😊 føler meg litt klokere, takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 71385...4aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå