Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Funderer på det navnet, men må ha et mellomnavn i tillegg. .. Anonymous poster hash: b9551...1df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 For mye, og det blir altfor mye med mellomnavn i tillegg. Anonymous poster hash: 3c199...f05
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Ellisiv er nok i sg selv. Vet om ei som heter det. Anonymous poster hash: 06063...326 Anonymous poster hash: 06063...326
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Veldg fint Anonymous poster hash: def70...d51
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Helt ok. Mye bedre enn Mathea og Isabella, feks. Ikke bruk mellomnavn. Anonymous poster hash: 04287...f51
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Mellomnavn er bare 'til pynt'... søsknene har alle sammen to navn. Er delvis oppkalling dette... Anonymous poster hash: b9551...1df
Anonym bruker 1000 Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 er det jente eller guttenavn? er det gutt synes jeg det passer fint, jente nei
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 er det jente eller guttenavn? er det gutt synes jeg det passer fint, jente nei Right.... Anonymous poster hash: b9551...1df
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Veldig fint! Anonymous poster hash: 1f0b5...787
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Flott! Klassisk og sterkt kvinnenavn. Jeg kommer ikke på noen mellomnavn som fungerer kjempebra - navnet vil bli helt ødelagt av typiske mellomnavn... Ellisiv Andrea eller Ellisiv Sofie gjør bare et dronningnavn til noe damedill. Om det er et must, kan det eventuelt fungere med et kort navn i samme sjanger og hvor de to står tungt til hverandre. F.eks Ellisiv Aud eller Ellisiv Hild. Anonymous poster hash: 53791...0ea
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Jeg kjenner ei som heter Elisiv (med en l), hun heter Elisiv Mari. mari blir selvsagt aldri brukt. Og du som ikke skjønner om Ellisiv er et gutte- eller jentenavn virker rimelig borte.... Anonymous poster hash: 0d155...c2f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 No no! Anonymous poster hash: af686...de0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #23 Skrevet 1. januar 2015 Får meg til å tenke på en skinnmager elefant. Anonymous poster hash: 1174a...7c5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #24 Skrevet 1. januar 2015 Er ikke det samisk? Anonymous poster hash: 42976...217
ulydia Skrevet 1. januar 2015 #25 Skrevet 1. januar 2015 Ellisiv er ei norrøn (Elisif) form av Elisabeth. Det er altså ikkje samisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå