Gå til innhold

Hva synes dere om Ellisiv?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer på det navnet, men må ha et mellomnavn i tillegg. ..

 

Anonymous poster hash: b9551...1df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For mye, og det blir altfor mye med mellomnavn i tillegg. 



Anonymous poster hash: 3c199...f05
Skrevet

Ellisiv er nok i sg selv. Vet om ei som heter det.

 

Anonymous poster hash: 06063...326

 

Anonymous poster hash: 06063...326

Skrevet

Høres ut som avføringsmiddel!

Skrevet

Fint, men helst utan mellomnamn.

Gjest Antarctica
Skrevet

Nydelig, og best uten ekstranavn!

Skrevet

Veldg fint

 

Anonymous poster hash: def70...d51

Skrevet

Helt ok. Mye bedre enn Mathea og Isabella, feks.

Ikke bruk mellomnavn.

 

Anonymous poster hash: 04287...f51

Skrevet

Mellomnavn er bare 'til pynt'... søsknene har alle sammen to navn.

 

Er delvis oppkalling dette...

 

Anonymous poster hash: b9551...1df

Skrevet

er det jente eller guttenavn? er det gutt synes jeg det passer fint, jente nei

Skrevet

er det jente eller guttenavn? er det gutt synes jeg det passer fint, jente nei

Right....

 

Anonymous poster hash: b9551...1df

Skrevet

Veldig fint!

 

Anonymous poster hash: 1f0b5...787

Skrevet

Flott!

 

Klassisk og sterkt kvinnenavn. Jeg kommer ikke på  noen mellomnavn som fungerer kjempebra - navnet vil bli helt ødelagt av typiske mellomnavn... Ellisiv Andrea eller Ellisiv Sofie gjør bare et dronningnavn til noe damedill. Om det er et must, kan det eventuelt fungere med et kort navn i samme sjanger og hvor de to står tungt til hverandre. F.eks Ellisiv Aud eller Ellisiv Hild.



Anonymous poster hash: 53791...0ea
Skrevet

Jeg kjenner ei som heter Elisiv (med en l), hun heter Elisiv Mari. mari blir selvsagt aldri brukt.

 

Og du som ikke skjønner om Ellisiv er et gutte- eller jentenavn virker rimelig borte....



Anonymous poster hash: 0d155...c2f
Skrevet

No no!

 

Anonymous poster hash: af686...de0

Skrevet

Klinger best alene 😉

Skrevet

Får meg til å tenke på en skinnmager elefant.

 

Anonymous poster hash: 1174a...7c5

Skrevet

Er ikke det samisk?

 

Anonymous poster hash: 42976...217

Skrevet

Ellisiv er ei norrøn (Elisif) form av Elisabeth. Det er altså ikkje samisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...