Gå til innhold

Drar jeg på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en grusom halsbetennelse av noe slag. Det gjør veldig vondt hele tida. Nesa er tett og brystet småtett det også. Jeg har tatt smertestillende, men det hjelper ingenting :( Jeg får ikke i meg mat og kun litt drikke.

Så.. Jeg skal egentlig på våken nattevakt i natt. Jeg har mest lyst til å ringe og si at jeg ikke kommer. Hva tenker du?

Anonymous poster hash: c6b26...8f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker at du burde reise om du ikke har en jobb hvor du bruker stemmen veldig aktivt.

Anonymous poster hash: 36c84...302

Skrevet

Feber ? Nærkontakt med pasienter? Hvis ja, holder du deg hjemme.

Anonymous poster hash: d25e1...7bd

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hold deg hjemme. Kom deg til lege. God bedring :)

Skrevet

Jeg jobbet på en barnevernsinstitusjon.

Ikke feber.

Grunnen til at jeg vurderer å være hjemme er fordi jeg har veldig vondt, får ikke i meg mat/drikke + at jeg vet hvor fælt det er å være syk og måtte være våken hele natta. Man blir garantert i dårligere form :/

Om jeg drar på jobb, er det innenfor å ringe å høre om jeg kan komme litt senere? Så slipper jeg å snakke med/til bråkete ungdommer? De er nok kveldsvakter på jobb fram til midnatt.

HI

Anonymous poster hash: c6b26...8f7

Skrevet

Når man er syk trenger kroppen ro og hvile. En dagjobb er hardt nok for en skrantende skrott, men nattarbeid er "døden". Du vil nok forverre alt hvis du tar nattevakten. Synes du burde fått fingern ut litt tidligere i dag, kom vel ikke akkurat brått på deg?

Uansett god bedring :-)

Skrevet

Jobbet en del år som nattevakt, og det er jo pyton å være våken og fungerende når en er i den formen som du beskriver. Du blir garantert bare sykere. Jeg hadde lavere terskel for å være hjemme fra nattevakt enn fra vanlig dagarbeid, for det kan ikke sammenlignes. Jeg hadde holdt meg hjemme, ihvertfall viss de klarer å få tak i vikar.

Anonymous poster hash: f60ba...077

Skrevet

Halsbetennelse er megavondt!

Hold deg hjemme du

Anonymous poster hash: aa334...abc

Skrevet

Ta paracet/ ibux og dra på jobb. Litt sent å ringe seg syk nå. 

Anonymous poster hash: e111d...75e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...