Gå til innhold

Krangler jentene deres med venner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jentene på 6 og 9 år er så vanskelige . Tåler så lite og styrer så mye med venner. Er deres sånn eller er mine vanskelige. Tips til å gjøre dem mer runde i kantene ? De ødelegger mye for seg selv syns jeg.

Anonymous poster hash: 0da5e...d68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, ja.... Den eldste min på 9 har en veninne som er fryktelig vanskelig, bortskjemt og dramaqueen. Hun er til tider helt uspiselig, og det hender datteren min blir drittlei og nekter å lyster nykkene hennes. Så da er det ikke alltid bare rosenrødt. Og da skal datteren min av prinsipp gjøre seg ekstra vanskelig andre veien, så det er herlig. De er egentlig en trio, og jente nr 3 orker ikke dramaet og melder seg ut. Og begge vil jo selvfølgelig da være hennes aller beste venn. Så blir det også en konflikt osv. Hun krangler ikke med andre, bare denne jenta. Jenta mi på 6 krangler aldri med noen, og di som søstre krangler unormalt lite til søsken å være.

Anonymous poster hash: 02f01...c46

Skrevet

Ja, ho eldste kranglar med jamne mellomrom med vennane sine. Ho er 7. Det er ein del av den sosiale læring, det.

Skrevet

Ok greit å høre at det er vanlig ! Er nok litt sånn her også. Alle jentene er litt bortskjemte og vant til å få det som de vil. Samt hu eldste er fryktelig nærtagende og tolker alt som bli sagt negativt. Får bare hjelpe dem til å bli tøffere og mindre drama .... Slitsomt å megle hele tiden. Hun minste hersjer med vennene sine, men hun tror jeg bare trenger mer trening. Håper det

Anonymous poster hash: 0da5e...d68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...