Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #26 Skrevet 1. januar 2015 Kutt henne ut! Jeg kuttet kontakten med svigerforeldre for noen år siden. De sa så mye stygt og var helt uspiselige. Mannen har litt kontakt med de pga barna, drar på korte besøk innimellom. Barna kan ikke være der alene for da prøver de å pumpe den eldste for info om meg, eller de snakker stygt om meg til barna.Anonymous poster hash: 15fd8...bf9 Hvordan taklet mannen at du kuttet kontakten? Høres ikke bra ut og det mistenker jeg at svigermor kommer til å gjøre her etterhvert også. Hun baksnakker ofte broren til mannen og kjæresten hans. Det hun sier er ikke sant heller så jeg tar dem i forsvar, men det liker hun selvfølgelig ikke. Hun har heller ikke forstått at de korte besøkene og den lange tiden mellom hvert besøk skyldes hennes oppførsel. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Han hadde ikke kontakt med de på 8 mnd, men tok kontakt pga barna, men han støtter meg fullt ut at jeg ikke har kontakt. Han konfronterer de hver gang det dukker opp noe de har sagt om meg, og tro meg, løgnene er helt vanvittig, men de later som ingenting når han sier i fra.Barna er jo glade i besteforeldrene, men eldste på 10 har begynt å finne på unnskyldninger for å dra, så er på tide at vi tar en prat nå. Anonymous poster hash: 15fd8...bf9 Jeg skjønner det må være utrolig kjipt å ha slike svigerforeldre, men må være utrolig godt å ha en mann som støtter deg. Jeg tok det opp med mannen nå og han bare dro. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Han bare dro? Hva mener du? For en latterlig tøffel av en mann! Han bør virkelig få et ultimatum når han kommer hjem igjen. Ingen skal finne seg i å bli behandlet på den måten! Anonymous poster hash: fd834...3e2 Han satt seg i bilen og dro. Han gikk hvertfall ut døren og låste så tviler på han går noe sted. Jeg er enig i at det var barnslig, men gidder ikke stresse meg opp pga babyen i magen så han får komme hjem når han er klar og forhåpentligvis har tatt til fornuft. HI Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #27 Skrevet 1. januar 2015 Svigermoren din vrker helt ustabil. Hun hadde ikke fått satt foten over min dørstokk om det hadde vært min svigermor. Anonymous poster hash: 5f96e...3b9
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #28 Skrevet 1. januar 2015 (endret) For ei megge du har til svigermor, HI. Kunne det ha vært en løsning om mannen din skrev et brev til sin mor, og fortalte at hun ikke lenger var velkommen i deres hjem fordi hun sier slemme og ondskapsfulle ting som bare har til hensikt å såre, og at han ikke vil akseptere en sånn behandling av sin kone? Så kan han sende et annet til sin far der han ber om støtte? Akkurat nå må han jo ha det fælt og føle at han er i et krysspress. Endret 1. januar 2015 av Pashla&pashlingene
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #29 Skrevet 1. januar 2015 For ei megge du har til svigermor, HI. Kunne det ha vært en løsning om mannen din skrev et brev til sin mor, og fortalte at hun ikke lenger var velkommen i deres hjem fordi hun sier slemme og ondskapsfulle ting som bare har til hensikt å såre, og at han ikke vil akseptere en sånn behandling av sin kone? Så kan han sende et annet til sin far der han ber om støtte? Akkurat nå må han jo ha det fælt og føle at han er i et krysspress. Jeg tror ikke han tør. Han har det helt sikkert ikke greit, men å stikke av og la meg ta støyten hjelper ikke. Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. januar 2015 #30 Skrevet 1. januar 2015 Her må du rett og slett bare kutte ut. Slike mennesker kan gjøre stor skade, for småting kan skli inn selv om man vet det er tull.
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #31 Skrevet 1. januar 2015 For ei megge du har til svigermor, HI. Kunne det ha vært en løsning om mannen din skrev et brev til sin mor, og fortalte at hun ikke lenger var velkommen i deres hjem fordi hun sier slemme og ondskapsfulle ting som bare har til hensikt å såre, og at han ikke vil akseptere en sånn behandling av sin kone? Så kan han sende et annet til sin far der han ber om støtte? Akkurat nå må han jo ha det fælt og føle at han er i et krysspress. Jeg tror ikke han tør. Han har det helt sikkert ikke greit, men å stikke av og la meg ta støyten hjelper ikke. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Men på ett eller annet tidspunkt må han jo ta et valg. Du er kona hans og fremtiden dere skal dele. Dere har et barn på vei. Hans mor og far er opprinnelsesfamilien hans, men han skal ikke leve sammen med dem resten av sitt voksne liv. Og det er det jo han selv som må ta konsekvensen av, og si til dem i rene ord at deres andel i hans liv alltid vil være begrenset - og jo slemmere hun er, desto mer begrenset blir kontakten. Var det svigermor som "jagde vekk" den forrige dama hans?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #32 Skrevet 1. januar 2015 For ei megge du har til svigermor, HI. Kunne det ha vært en løsning om mannen din skrev et brev til sin mor, og fortalte at hun ikke lenger var velkommen i deres hjem fordi hun sier slemme og ondskapsfulle ting som bare har til hensikt å såre, og at han ikke vil akseptere en sånn behandling av sin kone? Så kan han sende et annet til sin far der han ber om støtte? Akkurat nå må han jo ha det fælt og føle at han er i et krysspress. Jeg tror ikke han tør. Han har det helt sikkert ikke greit, men å stikke av og la meg ta støyten hjelper ikke. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Men på ett eller annet tidspunkt må han jo ta et valg. Du er kona hans og fremtiden dere skal dele. Dere har et barn på vei. Hans mor og far er opprinnelsesfamilien hans, men han skal ikke leve sammen med dem resten av sitt voksne liv. Og det er det jo han selv som må ta konsekvensen av, og si til dem i rene ord at deres andel i hans liv alltid vil være begrenset - og jo slemmere hun er, desto mer begrenset blir kontakten. Var det svigermor som "jagde vekk" den forrige dama hans? Aner ikke. Eksen hans er en ungdomskjæreste og det ble slutt 7 år før vi ble sammen. Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #33 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor må dere ha kontakt da? Hadde ikke akseptert at noen behandlet meg slik. Og skal barnet ditt være vitne til at hun behandler deg slik? Ta en skikkelig rolig snakk med henne. Enten oppfører hun seg, eller så kutter dere henne ut. Lettere å gjøre det nå, enn når babyen kommer slik at det er sagt... Har selv kuttet ut et familie medlem, og savner absolutt ikke den personen. Anonymous poster hash: 0bb35...146
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #34 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor må dere ha kontakt da? Hadde ikke akseptert at noen behandlet meg slik. Og skal barnet ditt være vitne til at hun behandler deg slik? Ta en skikkelig rolig snakk med henne. Enten oppfører hun seg, eller så kutter dere henne ut. Lettere å gjøre det nå, enn når babyen kommer slik at det er sagt... Har selv kuttet ut et familie medlem, og savner absolutt ikke den personen. Anonymous poster hash: 0bb35...146 Si det. Jeg vet ikke hvorfor vi må, men forstår mannen også. Det er tross alt foreldrene hans. Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Gjest Antarctica Skrevet 1. januar 2015 #35 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor må dere ha kontakt da? Hadde ikke akseptert at noen behandlet meg slik. Og skal barnet ditt være vitne til at hun behandler deg slik? Ta en skikkelig rolig snakk med henne. Enten oppfører hun seg, eller så kutter dere henne ut. Lettere å gjøre det nå, enn når babyen kommer slik at det er sagt... Har selv kuttet ut et familie medlem, og savner absolutt ikke den personen. Anonymous poster hash: 0bb35...146 Si det. Jeg vet ikke hvorfor vi må, men forstår mannen også. Det er tross alt foreldrene hans. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Han ja, men må du?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #36 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor må dere ha kontakt da? Hadde ikke akseptert at noen behandlet meg slik. Og skal barnet ditt være vitne til at hun behandler deg slik? Ta en skikkelig rolig snakk med henne. Enten oppfører hun seg, eller så kutter dere henne ut. Lettere å gjøre det nå, enn når babyen kommer slik at det er sagt... Har selv kuttet ut et familie medlem, og savner absolutt ikke den personen. Anonymous poster hash: 0bb35...146 Si det. Jeg vet ikke hvorfor vi må, men forstår mannen også. Det er tross alt foreldrene hans. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Han ja, men må du? Nei, men vil ikke utsette barnet for det heller. Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Hjertefru Skrevet 1. januar 2015 #37 Skrevet 1. januar 2015 Dette hørtes ikke bra ut. Regner med at hun er psykisk syk på et eller annet vis. Særlig fordi hun tydeligvis ikke evner å ta seg sammen. Bra at mannen din støtter deg, men innerst inne lurer jeg på hvordan han har det psykisk også som har vokst opp med denne dama. Nå er det et lite barn på vei, mannen din må ta dette skriftlig eller muntlig med sin mor. Hun må få klar beskjed om at enten så skjerper hun seg, ev søker hjelp, eller så blir det begrenset kontakt pga at hun bare får treffe barnebarnet sammen med far. Syns ikke du kan kreve at mannen din kutter ut sin mor. Men du kan kreve at han støtter deg. Syns barn har krav på å bli kjent med besteforeldre og vice versa, så sant det ikke er veldig graverende forhold.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #38 Skrevet 1. januar 2015 Dette hørtes ikke bra ut. Regner med at hun er psykisk syk på et eller annet vis. Særlig fordi hun tydeligvis ikke evner å ta seg sammen. Bra at mannen din støtter deg, men innerst inne lurer jeg på hvordan han har det psykisk også som har vokst opp med denne dama. Nå er det et lite barn på vei, mannen din må ta dette skriftlig eller muntlig med sin mor. Hun må få klar beskjed om at enten så skjerper hun seg, ev søker hjelp, eller så blir det begrenset kontakt pga at hun bare får treffe barnebarnet sammen med far. Syns ikke du kan kreve at mannen din kutter ut sin mor. Men du kan kreve at han støtter deg. Syns barn har krav på å bli kjent med besteforeldre og vice versa, så sant det ikke er veldig graverende forhold. Vi mistenker at hun er psykisk syk, men det er lite vi får gjort med det siden hun ikke er klar over det selv. Mannen min er selvfølgelig preget av oppveksten og derfor er jeg også redd for å presse for hardt på at han skal si i fra. Han er tydelig redd for henne. Jeg er enig i at jeg ikke kan nekte mannen å ha kontakt og det var derfor jeg skrev i HI at jeg ønsket minimal kontakt og korte besøk der barnet aldri er alene. Helst vil jeg selv slippe å være med, men når jeg ser hvor tøffel mannen er rundt sin mor stoler jeg ikke på å sende han alene dit med babyen. Jeg tenker at det får bli maks 2-3 timer om gangen og at vi eventuelt drar hvis det kommer kommentarer eller andre stygge henvendelser fra svigermor. Jeg ønsker ikke at svigerfar skal ha kontakt med barnebarnet sitt og skal slippe å bli straffet for svigermor sin oppførsel. Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #39 Skrevet 1. januar 2015 Dette hørtes ikke bra ut. Regner med at hun er psykisk syk på et eller annet vis. Særlig fordi hun tydeligvis ikke evner å ta seg sammen. Bra at mannen din støtter deg, men innerst inne lurer jeg på hvordan han har det psykisk også som har vokst opp med denne dama. Nå er det et lite barn på vei, mannen din må ta dette skriftlig eller muntlig med sin mor. Hun må få klar beskjed om at enten så skjerper hun seg, ev søker hjelp, eller så blir det begrenset kontakt pga at hun bare får treffe barnebarnet sammen med far. Syns ikke du kan kreve at mannen din kutter ut sin mor. Men du kan kreve at han støtter deg. Syns barn har krav på å bli kjent med besteforeldre og vice versa, så sant det ikke er veldig graverende forhold. Vi mistenker at hun er psykisk syk, men det er lite vi får gjort med det siden hun ikke er klar over det selv. Mannen min er selvfølgelig preget av oppveksten og derfor er jeg også redd for å presse for hardt på at han skal si i fra. Han er tydelig redd for henne. Jeg er enig i at jeg ikke kan nekte mannen å ha kontakt og det var derfor jeg skrev i HI at jeg ønsket minimal kontakt og korte besøk der barnet aldri er alene. Helst vil jeg selv slippe å være med, men når jeg ser hvor tøffel mannen er rundt sin mor stoler jeg ikke på å sende han alene dit med babyen. Jeg tenker at det får bli maks 2-3 timer om gangen og at vi eventuelt drar hvis det kommer kommentarer eller andre stygge henvendelser fra svigermor. Jeg ønsker ikke at svigerfar skal ha kontakt med barnebarnet sitt og skal slippe å bli straffet for svigermor sin oppførsel. Anonymous poster hash: c1c7b...21e Jeg mente å skrive at jeg ønsker at svigerfar skal ha kontakt med barnebarnet Anonymous poster hash: c1c7b...21e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå