Gå til innhold

Hvordan reise greiest fra Tromsø til Danmark? og hvor i Danmark?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å besøke legoland. Bør vi leie hus eller hotell? Vi er 5 stk. Hjelp? 😊

Anonymous poster hash: 09dbc...6c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine unger elsker Lalandia, vi har vært der to ganger før, siste gangen for 2 år siden og de har mast om å reise tilbake siden. Vi har derfor lovet at vi skal dit denne sommeren.

Det er flyplass i Billund, så det er kanskje greieste måten for dere å komme dit? Om dere leier bil er det korte avstander i Danmark til alt fra sjø til by, dyreparker og fornøyelsesparker.

På Lalandia Billund leier dere hus/hytte, flotte nyere hytter med alt dere trenger. Gåavstand til Legoland og gratis inngang til badeland, lekeland osv så lenge dere leier hytte der.

Anonymous poster hash: 6eac5...ffd
Skrevet

Tromsø-Oslo-Billund

Leie feriehus. Kombinere Lalandia og Legoland er populært :)

Anonymous poster hash: 7a30e...26b

Skrevet

Drar dere med bil?

Anonymous poster hash: 5f059...f0f

Skrevet

Drar dere med bil?

Anonymous poster hash: 5f059...f0f

Med bil??? Fra Tromsø til Danmark?! Er du helt gal?!

Anonymous poster hash: 109aa...811

Skrevet

Hiver meg på her, hva koster en slik tur for en familie på 4/ 5.

Tenker da reise tur/retur Tromsø, leie av hytte eventuelt for mat/ fornøyelser..

Gjest Antarctica
Skrevet

Vi har kjørt fra Nord-Norge til Danmark noen ganger. Men det er kjasete. Lei heller en bil når dere kommer fram.

Skrevet

Ingen som vet pris med fly osv? Vet det ville Være veiledende, men hadde satt stor pris på svar.

Har sjelden reist på ferie så er blank på mye ..

Skrevet

Vi reiste med fly til Oslo og videre fra Oslo til Billund med Cimber. Leide bil på Billund og bodde på Grønninghoved ved Kolding, 1 times kjøring fra Legoland. Jylland er jo ikke større enn at du kan bo hvor du egentlig lyster ift Legoland. Personlig hadde jeg aldri orket å bosette meg på Lalandia, men hører folk sier det er supert for ungene (Lalandia ligger rett ved Legoland, i tilfelle du ikke visste det :) )

Vil egentlig anbefale deg å bo på Nord-Jylland, helt fantastisk natur der oppe. Strandklitter og åkre og enger, nydelig små landsbyer og deilige strender. Ca 2-3 timer til Legoland. Ebeltoft er visst også kjempefint. 

Anonymous poster hash: 2b721...fb5
Skrevet

Men hva kostet turen deg? Hvor mye skal jeg spare opp 😊

Gjest Antarctica
Skrevet

Cimber gikk dessverre konkurs.

Nå må man fly SAS til Billund.

Skrevet

Men hva kostet turen deg? Hvor mye skal jeg spare opp

Tror vi betalte 22 000 inkkl leiebil, feriehus og flybilletter. 2 voksne og 2 barn. Leide feriehus via Dansol, tror jeg det het. Også reiste vi med en gang skolen var ferdig, billigere den uka.

Gjest Antarctica
Skrevet

Vil egentlig anbefale deg å bo på Nord-Jylland, helt fantastisk natur der oppe. Strandklitter og åkre og enger, nydelig små landsbyer og deilige strender. Ca 2-3 timer til Legoland. Ebeltoft er visst også kjempefint.

Ebeltoft er vakkert. Ribe er nyyyydelig!

Men uten bil er Lalandia lurere.

Skrevet

5 stk i familien fra Tromsø til Billund tur retur ser jeg at det kommer på 12 000 i juli. Hytte i Lalandia 23 000 og leiebil til ca 2000 alt i 10 dager :)

Anonymous poster hash: 09dbc...6c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...