Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg tenker på all den usunne maten og brusen jeg har dyttet i meg i jula. Som straff får jeg vel en gedigen baby 😱 Anonymous poster hash: ebe2e...d18
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Haha, har tenkt tanken selv! Men det er jo jul.... vi må kunne kose oss litt selvom vi er gravide. Vi skal tross alt holde oss unna et helt tonn med gode matvarer og alkohol. Vi må kunne kose oss med brus og godter hvertfall. Anonymous poster hash: b91a9...31c
Iselilja Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Har ikke dårlig samvittighet for det. Klarer stort sett ikke å få i meg noe særlig uansett. Men har dårlig samvittighet for alle selskapene jeg har stått over, og for at jeg ikke har klart å ordne så mye som jeg burde pga dårlig form.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Hehe samme her. Tre uker med tonn av sukker. Gikk opp 1kg i uken de tre ukene. Tenker at ungen er gedigen og at jeg kommer til å revne under fødselen som straff. Gravid uke 37 her😊 Anonymous poster hash: 4e34a...11c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Er ikke grevid men har dårlig samvittighet fordi.. Fy som jeg har dyttet i meg. Detox fra mandag av Anonymous poster hash: a688e...4c1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Hm, vært så kvalm jeg at brus og godteri har ikke vært i mine tanker en gang, rett og slett kvalm av å se på det..... Så dårlig samvittighet, nei.... må isåfall bli for å ikke ha spist nok😱 Anonymous poster hash: e520c...2e2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Hehe samme her. Tre uker med tonn av sukker. Gikk opp 1kg i uken de tre ukene. Tenker at ungen er gedigen og at jeg kommer til å revne under fødselen som straff. Gravid uke 37 her😊 Anonymous poster hash: 4e34a...11c Jeg er gravid uke 35 😊 Merker jo at ungen er spinnvill i magen innimellom av alt sukkeret 😱 Anonymous poster hash: ebe2e...d18
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Hehe samme her. Tre uker med tonn av sukker. Gikk opp 1kg i uken de tre ukene. Tenker at ungen er gedigen og at jeg kommer til å revne under fødselen som straff. Gravid uke 37 her😊 Anonymous poster hash: 4e34a...11c Jeg er gravid uke 35 😊 Merker jo at ungen er spinnvill i magen innimellom av alt sukkeret 😱 Anonymous poster hash: ebe2e...d18 Hehe 😊 her tror jeg dessverre ungen har vent seg til sukkeret fordi nå reagerer han ikke på det lenger 😱. Enda mer dårlig samvittighet! Hehe 😊 Anonymous poster hash: 4e34a...11c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Egentlig ikke dårlig samvittighet. Etter flere uker med ekstrem kvalme og vekttap har jeg kost meg med julemat, godis og litt brus i jula nå som kvalmen er på vei bort. Er i uke 18 nå og fra januar blir det nok et litt mer normalt kosthold igjen Anonymous poster hash: 01800...422
klishe89 Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har dårlig samvittighet, men ikke på grunn av den usunne maten. Jeg har gått ned enda en kilo i julen takket være svangerskapskvalme. Begynner å bli bekymret for babyen.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Tror ikke dere skal bekymre dere for alt for store barn. Første svangerskap levde jeg på fisk, grønnsaker og frukt. Fikk en stor baby. Neste var det fine rundstykker, juice og sjokolade. Fikk normal baby. Andre svangerskap slet jeg med kvalme, og det var bare usunne ting jeg klarte å spise omtrent, og sånn var det hele svangerskapet. Anonymous poster hash: 4e475...2e0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har hatt 3 svangerskap Usunt, dilla på snop og brus jente 3,7kg Ekstrem kvalme- knapt noe mat i det hele tatt gutt 2,8 Svangerskap uten snop og brus med fokus på godt sunt kosthold gutt 3,1 Samme mann Anonymous poster hash: a688e...4c1
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Ned 4 kg siste uka. Tenker på all den gode maten jeg burde spist, men ikke orker. Gravid og kvalm..... Anonymous poster hash: 183d5...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå