Gå til innhold

Flere gravide med dårlig samvittighet etter jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på all den usunne maten og brusen jeg har dyttet i meg i jula. Som straff får jeg vel en gedigen baby 😱

Anonymous poster hash: ebe2e...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, har tenkt tanken selv! :P 

Men det er jo jul.... vi må kunne kose oss litt selvom vi er gravide. Vi skal tross alt holde oss unna et helt tonn med gode matvarer og alkohol. Vi må kunne kose oss med brus og godter hvertfall.

Anonymous poster hash: b91a9...31c
Skrevet

Har ikke dårlig samvittighet for det. Klarer stort sett ikke å få i meg noe særlig uansett. Men har dårlig samvittighet for alle selskapene jeg har stått over, og for at jeg ikke har klart å ordne så mye som jeg burde pga dårlig form.

Skrevet

Hehe samme her. Tre uker med tonn av sukker. Gikk opp 1kg i uken de tre ukene. Tenker at ungen er gedigen og at jeg kommer til å revne under fødselen som straff.

Gravid uke 37 her😊

Anonymous poster hash: 4e34a...11c

Skrevet

Er ikke grevid men har dårlig samvittighet fordi.. Fy som jeg har dyttet i meg. Detox fra mandag av :P

Anonymous poster hash: a688e...4c1
Skrevet

Hm, vært så kvalm jeg at brus og godteri har ikke vært i mine tanker en gang, rett og slett kvalm av å se på det..... Så dårlig samvittighet, nei.... må isåfall bli for å ikke ha spist nok😱

Anonymous poster hash: e520c...2e2

Skrevet

Hehe samme her. Tre uker med tonn av sukker. Gikk opp 1kg i uken de tre ukene. Tenker at ungen er gedigen og at jeg kommer til å revne under fødselen som straff.

Gravid uke 37 her😊

Jeg er gravid uke 35 😊 Merker jo at ungen er spinnvill i magen innimellom av alt sukkeret 😱

Skrevet

Gravid uke 37 her😊

Jeg er gravid uke 35 😊 Merker jo at ungen er spinnvill i magen innimellom av alt sukkeret 😱

Hehe 😊 her tror jeg dessverre ungen har vent seg til sukkeret fordi nå reagerer han ikke på det lenger 😱. Enda mer dårlig samvittighet! Hehe 😊

Skrevet

Egentlig ikke dårlig samvittighet. Etter flere uker med ekstrem kvalme og vekttap har jeg kost meg med julemat, godis og litt brus i jula nå som kvalmen er på vei bort. Er i uke 18 nå og fra januar blir det nok et litt mer normalt kosthold igjen :)

Anonymous poster hash: 01800...422

Skrevet

Jeg har dårlig samvittighet, men ikke på grunn av den usunne maten. Jeg har gått ned enda en kilo i julen takket være svangerskapskvalme. Begynner å bli bekymret for babyen.

Skrevet

Tror ikke dere skal bekymre dere for alt for store barn. Første svangerskap levde jeg på fisk, grønnsaker og frukt. Fikk en stor baby. Neste var det fine rundstykker, juice og sjokolade. Fikk normal baby. Andre svangerskap slet jeg med kvalme, og det var bare usunne ting jeg klarte å spise omtrent, og sånn var det hele svangerskapet.

Anonymous poster hash: 4e475...2e0
Skrevet

Jeg har hatt 3 svangerskap

Usunt, dilla på snop og brus jente 3,7kg

Ekstrem kvalme- knapt noe mat i det hele tatt gutt 2,8

Svangerskap uten snop og brus med fokus på godt sunt kosthold gutt 3,1

Samme mann

Anonymous poster hash: a688e...4c1

Skrevet

Ned 4 kg siste uka. Tenker på all den gode maten jeg burde spist, men ikke orker. Gravid og kvalm.....

Anonymous poster hash: 183d5...96a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...