Gå til innhold

Dere som skal slanke dere, starter dere i dag eller mandag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ned en god del kilo. Helst 15 før sommeren, i hvert fall 10 før sommeren. Men så har jeg siste rest av julekaker som bare roper på meg :)

Anonymous poster hash: a0d4a...8a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mandag :-D ned 9 kg.

Anonymous poster hash: 03133...c62

Skrevet

Jeg skal ned 10 kg. Julekaker, godt og potetgull er ut i dag. Vin og gode frokoster beholdes til søndag, da blir det strammere.

Anonymous poster hash: 3fd15...6f1

Skrevet

Mandag, bruker helgen på å spise julen ut av huset ;)

Anonymous poster hash: c1d2b...453

Skrevet

Idag:)

Anonymous poster hash: e8e5e...73f

Skrevet

Idag:)

Anonymous poster hash: e8e5e...73f

Skrevet

Mandag, skal ned 30 kilo

Anonymous poster hash: 66f6c...388
Skrevet

Desemberkiloene skal av, og det har jeg begynt med i dag. Starta dagen på treningssenteret og nå er jeg egentlig bare sulten og sur :)

Skrevet

På mandag starter min reise til et slankere liv! Skal ned 30 kg på to år! Har lest meg opp på Grete Roede og føler meg klar! På mandag tar mannen med alle godterrester til jobben sin og så er vi i gang!

Anonymous poster hash: da9e7...fe3

Skrevet

Vin og god mat beholdes til mandag. Godteri er fy fy fra i dag.

Anonymous poster hash: 31b43...654

Skrevet

mandag- 5kg

Anonymous poster hash: 3a768...9b3
Skrevet

Startet egentlig 1. januar 2014, så dette blir bare en fortsettelse. Litt utskeielser i jula, men mye trim heldigvis.

Anonymous poster hash: 1e51b...44b

Skrevet

Jeg begynner litt smått nå i helga. Men for fullt når rutinene er igang fra Mandag, vi skal også i selskap i helga, så mandag passer best. Jeg skal ned 15-18 kilo ca, jeg har pcos, går greit ned men fort opp igjen dessverre. Her er det moderat lavkarbo og trening som gjelder. Jeg er ofte flink i en måned eller to så faller jeg raskt tilbake i gamle spor, jeg er altfor lat og glad i søtsaker.

Jeg håper jeg klarer det denne gangen:) Hadde vært fantastisk å kunne bli kvitt endel pcos symptomer og kunne gå i bikini uten å skjemmes til sommeren. Lykke til alle sammen, kanskje vi skulle startet en hemmelig facebook gruppe som vi kunne bruke til motivasjon og oppbacking av hverandre? Bare si ifra hvis det er interesse så kan jeg lage en. 

Skrevet

Idag :D har kjempe lyst på godteri, og vi har så masse igjen etter jula :P men jeg kan ikke utsette og utsette, så det er bare

å starte med en gang! :)

Anonymous poster hash: 42464...d3a

Skrevet

Skal ikke masse ned, men litt ned og komme i gang igjen med trening og fornuftig kosthold. Begynner i morgen ;) Må spise opp alt snopet vi ikke fikk gitt til nyttårsbukkene i går :)

Skrevet

Mandag. Gjenstår å se hvilken mandag da det er ikke avklart 😜

Anonymous poster hash: 73d72...15e

Skrevet

Skjønner ikke greia med å spise masse drit hvis man skal begynne et nytt og sunt liv. Hvorfor ikke starte i dag? Er det virkelig så godt at man må stappe i seg siste rest?

Har aldri slanket meg, men er opptatt av sunt kosthold og trening, forstår virkelig ikke poenget med å spise på for så å ha fullstendig stopp. Det vil jo garantert føre til sprekk på sprekk? Er man som overvektig ikke det fnugg opptatt av hva som er bra for kroppen, hva som gir energi, å få i seg gode næringsstoffer osv? Alt med måte!

Anonymous poster hash: 4ac94...6d4

Skrevet

I dag, vi har alltid godteri i skapet (handler på tilbud) så kan ikke bruke det som unnskyldning

Skrevet

I dag. Masse snop igjen, men tenker at hvis jeg spiser det, vil det ta lenger tid å na målet...

Anonymous poster hash: 93e87...d25

Skrevet

Både i dag og på mandag. Har godtefritt år, og det startet i dag. Så begynner slanking inkludert mat på mandag:)

Skrevet

På mandag, men skal trene spinning nå strax. stapper ikke i meg da og har fisk til middag, men litt godt blir det uansett. Spist 3 pepperkaker og litt potetgull så langt.

Anonymous poster hash: e7137...53c
Skrevet

April 😜, når babyen kommer.

Men skal fra i dag av minske og forhåpentligvis slutte med cola.

Og fra mandag (skal ha bursdagsfeiring i helga), legge om til sunnere livsstil etter å ha sklidd ut veldig i jula.

Anonymous poster hash: 37bc1...74d

Skrevet

Mandag, men det er fordi jeg skal bort i helgen. Men jeg spiser ikke mengder usunn mat. Har bare drukket vann i dag, spist sunn mat, men i kveld blir det is med bær. Så litt kos blir det.

Skrevet

Mandag, kommer ikke hjem før på søndag

Anonymous poster hash: afeb2...2eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...