Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 I helgen, og jeg tenkte å gjøre noe de setter pris på. Men hva er herlig å komme hjem til utenom mat? Huset vasket de før de dro, jeg har bare vært å tatt inn posten og vannet blomstene. Tenkte å vaske klær om det er noe. Anonymous poster hash: d9400...77b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Tomt vaskerom hadde vært hyggelig! Friske blomster En kake Middag Ost & vin Tente fakkelbokser utenfor huset Snill datter du er! Anonymous poster hash: fb8ca...d7a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Blomster og nybakt grovbrød, pålegg i kjøleskapet. Jeg ville ikke likt at noen hadde vasket tøyet mitt. Anonymous poster hash: 2ae94...af9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg ville ikke likt at noen vasket klærne våre. Passet på at huset var varmt, fyrt i ovnen viss det trengs. Luftet huset dersom de har vært borte lenge. Brød, melk og pålegg i kjøleskapet. Handlet inn til en middag. Mine foreldre ville blitt glade om det står en form med fiskegrateng i kjøleskapet og skrelte poteter i gryte! :-) Måkt oppkjørselen og skrapet bilene fri fra is viss det er snø! Anonymous poster hash: 3d9d5...a0f
Pigalopp:-) Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Fullt kjøleskap 😊 Ferdig middag. Så hyggelig at du vil gjøre noe for dem 😊
ma(G)ma med to små :) Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Fyr i ovnen og nødvendig pålegg i kjøleskapet. Jeg liker godt iskald melk etter en utenlandstur 😊 Men skittentøyet mitt vil jeg IKKE at noen andre skal ta. Det er privat!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 I tillegg til de gode forslagene som har kommet, så hadde mine foreldre satt pris på et nyutlufta soverom med helt rent sengtøy. :-) Anonymous poster hash: ce607...541
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Takk for tips har ikke flust med penger før lønn så kan ikke fylle hele kjøleskapet men skal lufte godt, vaske klærne (hun bryr seg ikke om egen datter vasker klærne), kjøpe ferskt brød, melk og pålegg Anonymous poster hash: d9400...77b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Hvis det er snø der, ville jeg ha måkt Anonymous poster hash: 13474...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå