Gå til innhold

Vertinner! Hvordan ble maten i går?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her klaffet alt og det ble helt perfekt! Hadde helstekt ytrefilet med ovnsbakte rotgrønnsaker, båtpoteter og rødvinssaus.

Anonymous poster hash: 0f6cf...2b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde pinnekjøtt og kålrabistappe til middag, og det kan ikke gå galt.

Serverte hjemmelaget karamellpudding og panna cotta til dessert. Første gang jeg har laget disse, men du verden så godt det ble :P

Anonymous poster hash: 75ff5...7aa

Skrevet

V hadde nesten samme som dere, indrefilet av svin med godt krydder, potetbåter i ovn m bearnaissaus + stor salat og dressing.

Ble bra :) 

Anonymous poster hash: ef846...e82
Skrevet

Her klaffet alt og det ble helt perfekt! Hadde helstekt ytrefilet med ovnsbakte rotgrønnsaker, båtpoteter og rødvinssaus.

Boeuf bourgogne. Helt supert ble det. Den retten går ikke an å gjøre feil.

Anonymous poster hash: 42ee0...a96

Skrevet

Flott gikk det!

Anonymous poster hash: 03126...256

Skrevet

Saftig og mør Kalkunbryst ble det på oss i år og! Enkleste oppskriften i verden, men blir aldri feil uansett. Karamellpuddingen ble smooth uten en eneste boble og sausen perfekt😊ganske fornøyd ja😊

Anonymous poster hash: 5d850...8f8

Skrevet

Jeg syntes det gikk bra, hadde 12 gjester så all maten ble spist opp(kalkun på 7kg plus stuffing) Broren min derimot syntes ikke måten var all that, noe han gjorde klart å tydelig for å fremheve seg selv ovenfor de andre. Sannheten er at de gangene vi blir invitert til han så lager han mat til to og det skal deles på fem, lite av maten hans er lagd fra bunnen av osv. Det positive er at nå slipper jeg å sympati invitere han noe mer. Hurra!!

Anonymous poster hash: c6357...9bd

Skrevet

Mannen lagde veldig god mat i går :)

Skrevet

Jeg syntes det gikk bra, hadde 12 gjester så all maten ble spist opp(kalkun på 7kg plus stuffing) Broren min derimot syntes ikke måten var all that, noe han gjorde klart å tydelig for å fremheve seg selv ovenfor de andre. Sannheten er at de gangene vi blir invitert til han så lager han mat til to og det skal deles på fem, lite av maten hans er lagd fra bunnen av osv. Det positive er at nå slipper jeg å sympati invitere han noe mer. Hurra!!

Anonymous poster hash: c6357...9bd

For en dustebror. Heldigvis var det han som skjemte seg ut og ikke du 👍

Skrevet

Aldri spist så mør biff før! Mannen er flink :) 

Anonymous poster hash: f54a7...511
Skrevet

Er vertinne i dag, foreløpig ser det bra ut. Blir hjortesteik med poteter, erter, gulrøtter, rosenkål og saus. Panna cotta med jordbærsaus til dessert.

Skrevet

Det ble knallbra. Vi var bare 4 stk og jeg lagde nok tapas til sikkert 8 pers, men de gikk å snavlet utover hele kvelden så det var tomt for alt når de dro :) Deilig når ting endelig blir perfekt for en gangs skyld! 

Anonymous poster hash: 6686f...1c6
Skrevet

Perfekt - fordi min mann lagde den... Gjestene hadde med forrett, dessert og kake, så jeg kunne ikke rote det til der heller!

Selv gikk jeg på polet, det var mitt bidrag.

Anonymous poster hash: c4ab9...f59

Skrevet

fy faen så jeg hater dere

Anonymous poster hash: b9772...79b
Skrevet

Er vertinne i dag, foreløpig ser det bra ut. Blir hjortesteik med poteter, erter, gulrøtter, rosenkål og saus. Panna cotta med jordbærsaus til dessert.

Ble maten god?

Skrevet

Ble maten god?

Kjempegodt :)
Skrevet

Lagde kalkun for første gang og det gikk rimelig greit, selv om jeg synes den var litt tørr (som jeg forventet da jeg har fått tørr kalkun andre steder også). Men med sausen som var supergod ble det godt og saftig. Lagde panna cotta til dessert kun tre timer før så den ble ikke stiv og vi spiste is i stedet :P Hadde andre gjester utpå kvelden så de fikk den til kaffen. 

Anonymous poster hash: 20771...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...