Gå til innhold

Jeg har ryddet vekk all julepynt i dag.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Deilig å starte et nytt år!

Godt nytt år alle sammen

Anonymous poster hash: a5dbd...c6c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt igang her å, deeeeilig !!👍😄

Skrevet

Her også.

Deilig!

Anonymous poster hash: 815f1...ebe

Skrevet

Her og :)

Anonymous poster hash: 09ff0...89b
Gjest Julia1984
Skrevet

Alt borte her. Eller lysene på treet ute står sikkert en uke til.

Deilig start på det nye året

Skrevet

Her også.og nå bursdsgsfeiring på meg😜

Skrevet

Vi har også ryddet bort jula i formiddag. Deilig! På vei til plantasjen nå, få noen friske blomster på bordet i stedet :)

Anonymous poster hash: 1fc43...c33

Skrevet

Her og, alt borte og stuet på loftet, huset er vasket og vaskemaskinen går med duker. Nydelig, nesten beste dagen i året for meg, da er jobben min gjort for et år😉

Anonymous poster hash: 24e15...eb8

Skrevet

Jeg skulle gjerne ha gjort det i dag. Men for min mann skal julepynten være oppe til 13.dag. så jeg gleder meg til å få ut jula på tirsdag! :-D

Anonymous poster hash: ce813...567

Skrevet

Vi har også ryddet bort jula i formiddag. Deilig! På vei til plantasjen nå, få noen friske blomster på bordet i stedet :)

Er det ikke helligdag i dag, er plantasjen åpen altså?

Anonymous poster hash: d033e...3ad

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Her og! Veldig deilig :-) Skal vaske over gulvene etterpå og skifte på alle denger også:)

Skrevet

Neeeeei!!! Det er alt alt for tidlig! ;-)

Jula er da ikke over enda!

Anonymous poster hash: f43c4...fea

Skrevet

Godt nyttår!! :)

Jula er ute her og. Herlig :) Alt som er igjen er det som er i vaskemaskinen.

11 mnder til neste gang :P

Skrevet

Skal ha julepynten så lenge at det blir flaut. All den jobben skal virkelig være verdt det!

Anonymous poster hash: 37b5a...447

Skrevet

Er det ikke helligdag i dag, er plantasjen åpen altså?

Anonymous poster hash: d033e...3ad

Plantasjen har stengt i dag, ja😊
Skrevet

Hadde jeg pyntet i år så hadde jeg tatt det ned i dag tidlig 😊

Skrevet

Har hatt hyggeleg julebesøk,  og gått rundt juletreet og kosa oss.  Skal nyte jula eit par dagar til.

Skrevet

Eg hadde opp pynten lillejulaften, og er på ingen måte lei enda.

Skrevet

Den føk ut her dag også. Veldig deilig :D

Skrevet

Den går ikke ut før tidligst 13.dag. Vi har et NYDELIG tre og flotte store stjerner i vinduet. Synes det er skikkelig vemodig å ta det bort, det blir så mørkt og tomt..elsker jul!

Skrevet

Alt er borte utenom julestjerna i vinduet. Den er bare helt nydelig, vurderer å ha den oppe hele året 😋

Skrevet

Julen blir i mange dager til! Koser meg med pyntet som kom opp på lille julaften..

Anonymous poster hash: 5a75e...167

Skrevet

Pyntet også lille julaften, så tar det ned på søndag, selv om lysten til å fjerne noen nisser var der i dag, men lysene savnes alltid når de er borte. Om en måned blir det uansett lysere ute :)

Anonymous poster hash: c157f...e2e
Skrevet

Tror det blir pakket bort i morra. Det er koselig å finne frem julepynten, men er også veldig godt å få det bort igjen. Spesielt i år hvor vi egentlig ikke har så mye plass pga oppussing, da blir det godt å få litt renere flater og få ut treet som vi egentlig ikke hadde plass til i år...

Anonymous poster hash: 70279...880

Skrevet

Grunnen til at vi pakker bort jula 1 januar er at tvillingene har bursdag 2 januar. Da skal det være bursdag og ikke jul. Dessuten synes jeg det er deilig å starte det nye året med å rydde ut jula for meg er det ikke jul lenger når juleferien er over og vi har startet på jobb/skole igjen

Anonymous poster hash: a5dbd...c6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...