Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Prøver her i håp om at noen har hørt om de eller selv handla bil der. Har finne en helt perfekt bil vi gjerne vi se mer på, men synes firmaet virker svært useriøst, finner ikke noen nettside og nr til selger er ikke registrert. Så her lyser varsel lampene i hode mitt. Anonymous poster hash: 58dbb...6ea
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Ingen som har hørt om de? Anonymous poster hash: 58dbb...6ea
Anonym bruker Skrevet 2. juni 2015 #3 Skrevet 2. juni 2015 Hold deg laaaaaaaaangt unna. Bare svindel og vås fra ende til annen. Vil ikke gjøre opp for seg og har er godt kjent hos namsmannen Anonymous poster hash: f7832...a33
Pål H Skrevet 13. august 2015 #4 Skrevet 13. august 2015 Ja det gjør, jeg de har solgt bilen min før påsken i år og jeg har ikke fått noen penger ennå. Har også gått gjennom Namsmannen men ikke noe og hente. så jeg fraråder deg Automegleren- mvh Pål
Anonym bruker Skrevet 13. august 2015 #5 Skrevet 13. august 2015 Vurderte å kikke på bil der, men ble ikke noe for når jeg begynte å spør om åpningstider og diverse slutta vekommende å svare. Virker veldig useriøse. Og mens vi prater bil, hold deg unna Olsen bil I Grimstad og Flekkefjord også. Vi har hatt mye trøbbel med de etter bilkjøp der. Anonymous poster hash: 58dbb...6ea
NEW123 Skrevet 3. februar 2016 #6 Skrevet 3. februar 2016 Ang. Automegleren : Styyyr unna så in i helvete, han Henrik Jocobsen er en skikkelig jævla dust for i si det rett ut! En riktig banditt , lura meg på masse penger som han skulle betale, men har aldrig gjort det.. Hørt flera som har med han å gjør, og han er sikker veldig kjend hos namsmannen.. Han tror seg være noen den lille drittungen, som kommer å kjør luxusbiler med pengar han svindlet fra folk.. Føler seriøst for å ordna opp det privat, utan noen namnsman.. Men er ikke gira lyst å laga problemer for meg selv!, å få politiet på ryggen! Så for guds skull, hold dere borte fra han !! Før eller seinere kommer han møte feil person å svindle
Anonym bruker Skrevet 11. mars 2016 #7 Skrevet 11. mars 2016 Har noen her i det hele tatt fått gjort opp med Henrik? Anonymous poster hash: 077d5...3ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå