Gå til innhold

Hva synes dere om dette bordet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint, men kun om øvrig interiør matchar nokolunde.

Skrevet

Nei....

Anonymous poster hash: 36589...180

Skrevet

Fælt

Anonymous poster hash: 0492c...689

Skrevet

IKKE fint....

Anonymous poster hash: 3b1e6...301
Skrevet

Dere som ikke liker det...hva slags bord liker dere da? Synes det er håpløst å finne spisebord for tiden 😞

Anonymous poster hash: dbb07...6a9

Skrevet

Gørrkjedelig

Skrevet

Det var ikke så fint

Men det er hva DU mener som teller....

Anonymous poster hash: 4f011...2e5

Skrevet

Jeg liker den typen møbler, og ser på lignende spisebord. Men jeg syns det er finere med mørkere tre. Og aller helst vil jeg ha Corian overflate isteden for den hvite fineren. Moderne minimalistisk stil passer med dsignstoler, type Eames. Sjekk ut Bolia, der er det også noen fine...

Skrevet

Jeg liker den typen møbler, og ser på lignende spisebord. Men jeg syns det er finere med mørkere tre. Og aller helst vil jeg ha Corian overflate isteden for den hvite fineren. Moderne minimalistisk stil passer med dsignstoler, type Eames. Sjekk ut Bolia, der er det også noen fine...

Jeg tenkte evt med eames stoler til ja. Tror du hvite blir penest? Har litt lyst på svarte eames egentlig men usikker på om det passer like godt til bordet siden bordplata er hvit...

Skrevet

Helt fin det:-) kommer mest an på hva du kombinerer det med. Eams er fine, men begynner å bli litt vel oppbrukt nå.

Anonymous poster hash: 77af1...199

Skrevet

Jeg tenkte evt med eames stoler til ja. Tror du hvite blir penest? Har litt lyst på svarte eames egentlig men usikker på om det passer like godt til bordet siden bordplata er hvit...

Hvis du først skal ha eams, som annenhver interiørblogger og instagrammer, så er svarte kulest:-) og det funker bra til hvitt bord. Fint m kontrast.

Anonymous poster hash: 77af1...199

Skrevet

Sammen med skandinavisk stil blir det kjempefint👍

Anonymous poster hash: 63da0...90d

Skrevet

Veldig fint syns jeg ;)

Anonymous poster hash: 258a3...06e

Skrevet

Kjempefint! :) Jeg er på utkikk etter noe lignende, men har ikke funnet et som det er mulig å utvide med ileggsplate i.

Skrevet

Kjempefint! :) Jeg er på utkikk etter noe lignende, men har ikke funnet et som det er mulig å utvide med ileggsplate i.

Du får kjøpt ileggsplater til dette bordet 😊

Skrevet

Du får kjøpt ileggsplater til dette bordet Anonymous poster hash: dbb07...6a9

Jeg mente ileggsplate i midten av bordet. :)

Skrevet

Likte det jeg ! Om du har litt sånn minimalistisk stil?

Anonymous poster hash: 6f554...665

Skrevet

Liker :)

Skrevet

Jeg synes det er veldig fint, men liker ikke så godt at bordplaten er hvit. Kommer også an på kvaliteten på det hvite, folie blir fort stygt.

Anonymous poster hash: 382fd...549

Skrevet

Elsker skandinavisk stil! Bordet passer fint i et luftig rom sammen med designstoler. (Som feks eames som er nevnt tidligere i tråden)

Anonymous poster hash: 67a2a...682

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...