Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Finner den ikke. Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Hvorfor spør du om den er slettet når den ikke er det? Dette har skjedd før og jeg mistenker at det er bloggeier selv som starter disse trådene for å generere flere klikk på egen blogg. Anonymous poster hash: 398cb...9a2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er ikke bloggeier. Når jeg prøver å komme inn på bloggen, står frt at siden ikke eksisterer. Kommer du inn? Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Den er ikke slettet. Var nettopp innom. Anonymous poster hash: 4c8db...c4f
Mother Gothel Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Hun la inn (enda) et identisk innlegg med villa paprika i går, så nei..
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er ikke bloggeier. Når jeg prøver å komme inn på bloggen, står frt at siden ikke eksisterer. Kommer du inn? Anonymous poster hash: b7028...a69 Ja Anonymous poster hash: 398cb...9a2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Hmm. Jeg får bare opp at denne nettsiden ikke er tilgjengelig Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Hvilken adresse bruker dere? Gladehjem.wordpress.com? Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Adressen er endret til gladehjem.wordpress.com Anonymous poster hash: 5786b...2ec
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Tråden er rapportert da dette er ren reklamering for bloggen. Anonymous poster hash: 24d8f...af3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Hi her. Da må jeg bare beklage. Jeg er ikke bloggeier og leser ikke veldig mye blogger. Nå kjedet jeg meg og leser meg opp på forskjellige blogger jeg ikke har sett på lenge. Bloggen glade hjem får jeg bare feulmelding på, så lurte bare på om den var slettet. Jeg var ikke klar over at det var regelbrudd å spørre etter en blogg. Beklager hvis jeg har brutt forumets regelverk. Hi Anonymous poster hash: b7028...a69
QueeenBeee Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Hi her. Da må jeg bare beklage. Jeg er ikke bloggeier og leser ikke veldig mye blogger. Nå kjedet jeg meg og leser meg opp på forskjellige blogger jeg ikke har sett på lenge. Bloggen glade hjem får jeg bare feulmelding på, så lurte bare på om den var slettet. Jeg var ikke klar over at det var regelbrudd å spørre etter en blogg. Beklager hvis jeg har brutt forumets regelverk. Hi Anonymous poster hash: b7028...a69 Neste gang så googler du det bare. Her blir de så sinte om det er en tråd som ser ut som den kun er for få flere klikk på en bestemt blogg.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 Hi her. Jeg googlet før jeg spurte, men jeg får bare til svar at nettsiden ikke eksisterer når jeg trykker på linkene. Jeg har ikke sett på den siden november, så jeg tenkte den muligens var slettet, men da er det noe feil med min tlf. Anonymous poster hash: b7028...a69
QueeenBeee Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 Hi her. Jeg googlet før jeg spurte, men jeg får bare til svar at nettsiden ikke eksisterer når jeg trykker på linkene. Jeg har ikke sett på den siden november, så jeg tenkte den muligens var slettet, men da er det noe feil med min tlf. Anonymous poster hash: b7028...a69 Sikker på det? Googlet nettopp "gladehjem blogg" og første linken som kom opp på siden var direkte til bloggen og fungerte.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har googlet og skrevet adressen, kommer ikke inn.Jeg får opp linken til facebook så hun er tydligvis der, men jeg får ikke kommet meg inn på bloggen. Får bare at nettsiden ikke eksisterer... Veldig rart. Hi Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Reklame. Alle ser jo det. Det kommer slike tråder med jevne mellomrom. Pinlig. Anonymous poster hash: 41ea5...303
QueeenBeee Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har googlet og skrevet adressen, kommer ikke inn.Jeg får opp linken til facebook så hun er tydligvis der, men jeg får ikke kommet meg inn på bloggen. Får bare at nettsiden ikke eksisterer... Veldig rart. Hi Anonymous poster hash: b7028...a69 Tullprat, da er det temmelig åpenbart at dette er reklame og admin burde slette tråden din.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Hi her. Dette var overhode ikke ment som reklame, har aldri nevnt denne bloggen før og følger den heller ikke. Kjedet meg i dag og ville bare lese meg opp på blogger. Har ny tlf og har aldri vært innom den bloggen med denne tlf. Det er ikke viktig for meg å komme inn på den bloggen. Igjen beklager jeg hvis jeg har brutt forumsregler ved å nevne bloggnavn. Gjelder det alle bloggnavn eller er det kun denne bloggen man ikke har lov å nevne? Anonymous poster hash: b7028...a69
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #19 Skrevet 1. januar 2015 Jeg sliter også med at det kommer opp at bloggen ikke eksisterer da jeg bruker Internett Explorer.. Prøver da å Google også, men funker ikke.. Trykker jeg på oppdater går det og da kommer jeg inn.. Anonymous poster hash: 4f69d...093
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 Jeg bruker chrome. Tlf fikk jeg i slutten av november, må den oppgraderes allerede? Hvor gjør du det? Innstillinger? Anonymous poster hash: b7028...a69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå