Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg giftet meg, fullførte bachelor, begynte på master og ble endelig gravid med nr 2 gjennom ivf I 2015 ønsker jeg..... å få en frisk og fin baby, få gode resultater på første år master, komme i form og gå ned i vekt (til høsten etter baby...), få ferdig oppussingsprosjekter her hjemme Hva med dere? Anonymous poster hash: a0355...57f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Fullførte også bachelor Begynte på master Fikk fast og relevant jobb Flyttet Mamma døde Vi fikk oss katt I 2015 håper jeg at jeg får jobb der vi bodde før og at ingen som er nær og kjær går bort. At vi er friske, ler mer, har det enda mer morro og at sola snart kommer tilbake Anonymous poster hash: e7ae9...de1
Mother Gothel Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Ingenting. Enda et år jeg har sløst bort. Satser på at 2015 blir bedre.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg fullførte bachelor, begynte på master, kjøpte meg splitter ny bil og familien min var/er ved god helse. Håper det fortsetter å gå denne veien for oss! Kanskje vi selger leiligheten til fordel for hus i 2015? Anonymous poster hash: 83cb0...268
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Har hatt et travelt år med studier og baby.. ellers ble huset ferdig bygget fikk ny bil Fikk A på eksamen (masterstudier) Søkte jobb (for få dager siden, så januar blir spennende!) Begynte på masteroppgaven :-O (Og har skikkelig prestasjonsangst etter å ha fått A på forrige oppgave!) I 2015 håper jeg: At masteroppgaven blir bra! At vi får en fantastisk sommerferie (og et ellers bra år ) At jeg får en jobb jeg trives i Anonymous poster hash: 7dda2...58e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 I 2014 Giftet jeg meg Mistet masse venner Vært mye med mine barn Anonymous poster hash: ac4e7...849
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Ingen store ting som skjedde i 2014. Barna er større, så vi fikk dratt mye på ferier og dele opplevelser sammen som familie. Vi er ferdige med studier for lenge siden, kjøpt oss nytt hus for noen år siden og har ingen større prosjekter på gang i huset. Vi skal bygge hytte i 2015, reise enda mer og enda lenger (holdt oss i Europa) og så har jeg veldig lyst til å lage svømmebasseng. Og vi skal kose oss! Lave skuldre i 2015 Anonymous poster hash: 37599...99d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Ble dumpet av min bestevenninne, dumpet av kjæresten, mye syk, økonomiske problemer, startet på studie. Håper det året her blir bedre, vil ha kjæreste, komme i bedre form og gjøre det bra på studiet. Anonymous poster hash: 6a6b6...b59
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Gikk ned 10 kg Fikk psykisk knekk Barna fikk katt Håper 2015 blir mer fruktbart enn 2013 og 2014 Anonymous poster hash: 49963...5a3
Marriet Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Flytta Flytta igjen Fikk baby Flytta Flytta igjen What a year! Satser på at 2015 blir stabilt ingen grunn til at ikke det skal bli det.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Her flyttet jeg sammen med samboer, åpnet et enkeltmannsforetak og har stor suksess! Eldstemann fikk endelig hjelp til noen utfordringer Barna mine er friske og herlige I 2015 håper jeg at jeg har utgitt boken min før sommeren, og at mine prosjekter blir vellykkede:-) Anonymous poster hash: 6c43e...3db
BareMas Skrevet 1. januar 2015 #12 Skrevet 1. januar 2015 Nytt barn, nytt hus, ny matkvern, alt i alt et godt år! 😂
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #13 Skrevet 1. januar 2015 -Startet opp med ivf å venter straks vårt første barn. -ble tante Anonymous poster hash: 075cd...4e8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #14 Skrevet 1. januar 2015 2014: Ble gravid for første gang Kjøpte leilighet Kapret drømmejobben Ble mamma I 2015 gleder jeg meg til å: Kose meg med baby i mammaperm Komme tilbake på jobb etter permisjonen Kjøpe bil Gå ned 5 babykilo Bli bedre kjent med de herlige jentene i barselgruppen min Anonymous poster hash: d0ddc...cd7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #15 Skrevet 1. januar 2015 Vi startet og avviklet en bedrift, jeg gikk ifra mannen min, ellers lite begivenheter men alt i alt er 2014 året jeg aldri glemmer og som er starten på mitt nye liv. Jeg er 27 år, etablert med god jobb, hus, godt nettverk og 3 barn! Nå er jeg spent på hva livet virkelig er etter å ha brukt hele min ungdomstid og tidlige voksenliv på en mann som ikke var god for meg. Jeg føler mye på å være i denne posisjonen når mange av mine jevnaldrende fremdeles studerer og bor i små leiligheter. Bring it! Anonymous poster hash: 8b613...c0a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #16 Skrevet 1. januar 2015 Ferdig med ett år videreutdanning. Begynte med ettårig kompetanseheving. Byttet team innad på jobb. Minsten begynte på stor avdeling i bhg. Eldstemann ble førskolebarn. Har egentlig ikke skjedd så mye mer... Anonymous poster hash: 1107c...196
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #17 Skrevet 1. januar 2015 Jeg giftet meg, fullførte bachelor, begynte på master og ble endelig gravid med nr 2 gjennom ivf I 2015 ønsker jeg..... å få en frisk og fin baby, få gode resultater på første år master, komme i form og gå ned i vekt (til høsten etter baby...), få ferdig oppussingsprosjekter her hjemme Hva med dere? Anonymous poster hash: a0355...57f Solgte leilighet og flytta inn i nytt hus Mistet mannen min Kjøpte bil Ønsker å stabilisere hjemmeforholda dette året :-) Anonymous poster hash: 2f9be...64a
Subwoofer Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Fikk lappen Fikk bil Begynte på UiN Flyttet
Gjest Pusikatt Skrevet 1. januar 2015 #20 Skrevet 1. januar 2015 Det skjedde egentlig ikke så mange store forandringer i 2014, men året bidro til stabilisering av både økonomi, jobbforhold, private forhold og generelt sett bedre livssituasjon. 2015 vet jeg blir full av oppturer og nedturer. Jeg vet hvilke nedturer som kommer, så jeg er forberedt, men mest er jeg positiv til det nye året.
pifi med tre nurk Skrevet 1. januar 2015 #21 Skrevet 1. januar 2015 Flyttet inn i nytt hus, fikk baby, ble fridd til, eldste begynte på skolen... så en del store milepæler i 2014!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #23 Skrevet 1. januar 2015 - Ble gravid på nytt etter å ha mistet første barnet vårt en stund etter fødsel etter fullgått svangerskap - Bygd hus - Pappa fikk påvist uhelbredelig kreft - Svangerskapet gikk heldigvis bra og vi fikk en liten gutt Hele 2014 har dreid seg om sorg, nytt svangerskap, sykehusoppfølging og ultralyder, pappas sykdom og nå en ny baby. Vet ikke hva jeg håper for 2015, har erfart at ting snur på dagen. Fra å være overlykkelige 1.gangsgravide og nygifte til å mistet et barn og papåa blir dødssyk. Ta vare på de dere er glad i, sier jeg bare ♡ Anonymous poster hash: b146c...e11
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #24 Skrevet 1. januar 2015 Fikk samboer. Ble gravid. Slutt med samboer. Fikk narkisnaboer som fester hver helg. Barn som nok sliter med adhd. Skolen tror det er meg å sendte bekymring til bv. Jeg fikk ordnet med kontakt med ppt. Venner var mangelvare. Jeg ble feit. Det skal ikke stort til for å gjøre 2015 til ett mye bedre år, men blir det som alle andre år dukker det nok opp en smell eller ti i år også, som vanlig. Anonymous poster hash: 153f1...225
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #25 Skrevet 1. januar 2015 2014: Fikk fast jobb Kjøpt leilighet Kjøpt ny bil Min gode elskede bestefar døde😢 Vært deprimert, angst, sosial fobi, mye sykemeldt, begynt å gå til behandling hos dps. Ene barnet mitt fikk sin endelige diagnose, verre enn hva vi ble forestilt. Også masse annet negativt som har skjedd Håper 2015 blir er bra år, men tviler på det.. Anonymous poster hash: 16c9d...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå