Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Hvor langt strekker dere det? Jeg kommer ikke til å scanne matvarer etter sukker, men ingen godteri og snacks. Skal også være mer forsiktig med alkohol. Det vinglasset på fredagskvelden forsvinner. Men er jeg bortbedt kommer jeg fortsatt til å kose meg med vin Eller er det noen med andre nyttårsforsetter? Anonymous poster hash: fb4de...207
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Har også sukkerfritt år. Og jeg skal være mer aktiv. Gå mer tur i hverdagen. Gikk ned 13 kg i 2013 men opp 8 i 2014. Så de skal av. Jeg dropper godteri og brus. Og unødvendig mat som jeg ikke blir mett av, for eksempel grøt. Anonymous poster hash: 5851e...2d9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Jeg har samme opplegg som deg HI:) ok med det som er interessert maten,og vin til spesielle anledninger, men ellers ikke. Har klart meg 6 mnd før uten problem så satser på 12 nå Anonymous poster hash: 705ea...e78
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Dropper godteri, kjeks, kaker, is og brus+drikke med sukker. Men ikke mer fanatisk enn det-skal heller ikke scanne matvarer. For meg er det er stort skritt å korte godis da d så og si er det jeg lever av ?!! Idag har jeg lurt på HVA jeg liker å spise av mat. Har spist noen rosiner og et par knekkebrød . Så det er virkelig nødvendig for meg å kutte... Godteri kom foran vanlig mat! Jeg er ikke overvektig men usunn.. Hva er deres kosemat i Steden?? Trenger tips kesam liker jeg ! Ser for meg det kan bli lørdagsgodt ! Anonymous poster hash: 51130...165
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Dropper godteri, kjeks, kaker, is og brus+drikke med sukker. Men ikke mer fanatisk enn det-skal heller ikke scanne matvarer. For meg er det er stort skritt å korte godis da d så og si er det jeg lever av ?!! Idag har jeg lurt på HVA jeg liker å spise av mat. Har spist noen rosiner og et par knekkebrød . Så det er virkelig nødvendig for meg å kutte... Godteri kom foran vanlig mat! Jeg er ikke overvektig men usunn.. Hva er deres kosemat i Steden?? Trenger tips kesam liker jeg ! Ser for meg det kan bli lørdagsgodt ! Anonymous poster hash: 51130...165 Drikker alkohol så sjelden at den gleden skal jeg fortsette med ! skal jo leve Anonymous poster hash: 51130...165
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 I utgangspunktet ser jeg bare for meg de første fem månedene som helt sukkerfrie - i betydningen ikke noe godteri, kake, is, potetgull osv. Dropper også mine to fredagsøl, hvilket nok blir det vanskeligste... Har planlagt å gjøre opp status etter fem måneder og se hvor langt jeg har kommet og hvilke endringer som ev. også blir nødvendige. Fem måneder er bare fordi det er lettere å forholde seg til enn et helt år. Jeg SKAL ned 12 kilo i år. Jeg har prøvd i årevis, men synes det er fryktelig vanskelig å holde meg fra sukker. Tror kanskje jeg ikke har tatt det alvorlig nok, men det skal jeg gjøre nå. Jeg skal forholde meg til sukker som jeg gjorde til nikotin den gangen jeg sluttet å røyke, også fordi jeg vet at suget etter begge deler blir merkbart mindre etter en uke eller to. Jeg skal tenke på sukker som jeg tenkte om nikotin, nemlig at hvis jeg tar en, så er løpet kjørt. Da er jeg hekta igjen. Jeg vet at livsstilsendring er det som skal til, ikke slankekurer, men jeg har prøvd i årevis og det holder bare ikke for meg. Jeg skal ned i vekt og holde den nye vekten, og så må jeg finne en måte å leve på derfra. Anonymous poster hash: 79b43...514
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Dropper godteri, kjeks, kaker, is og brus+drikke med sukker. Men ikke mer fanatisk enn det-skal heller ikke scanne matvarer. For meg er det er stort skritt å korte godis da d så og si er det jeg lever av ?!! Idag har jeg lurt på HVA jeg liker å spise av mat. Har spist noen rosiner og et par knekkebrød . Så det er virkelig nødvendig for meg å kutte... Godteri kom foran vanlig mat! Jeg er ikke overvektig men usunn.. Hva er deres kosemat i Steden?? Trenger tips kesam liker jeg ! Ser for meg det kan bli lørdagsgodt ! Anonymous poster hash: 51130...165 Bra gjort å ta tak Jeg syns det er godt med cottage Cheese med sukkerfritt syltetøy. HI Anonymous poster hash: fb4de...207
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Har vært 4 mnd uten godis og de tingene der før og da Mista jeg helt lysten på det pluss at jeg gikk ned mye .. Spiste litt kake i min datters barnedåp og da var d litt pån igjen men jeg var allerede tynn.. Men er det usunne jeg tenker på! Hva med å slutte frem til julaften? Også ha det fast hvert år at man koser seg som man vil mellom jul og nyttår ? Det hadde vært noe å se frem til en gang i året iallfall blir jo muligens vanskelig å slutte igjen og igjen? Men sannsynligvis merker en fort på formen at kroppen har det best uten! Anonymous poster hash: 51130...165
Monica Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg starter på mandag. Skal gjøre det i 2 mnd først, det for at det skal være overkommelig. Skal ikke spise godis, kake, is og sukkerdrikker. Ellers er jeg ikke så nøye. Men jeg er veldig glad i sunn mat. Er godis som er min store last.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Jeg spiser egentlig ikke så mye godteri, men håper jeg vil merke en forskjell likevel. Spiser nok noe uten å tenke over det, så jeg spiser kanskje mer sukker enn jeg tror. Mannen min har samme prosjekt, men han kom inn på stua nå med en svæær karamell i munnen. Når jeg gjorde ham oppmerksom på det løp han ut og spyttet den i søpla 😂 Han er bare så vant til å putte ting i munnen Jeg er selv 174 høy og 76 kg. Tenker å gå ned til 67-69. Jeg trener en god del uten å gå ned i vekt, så her går det på kosthold.. HI Anonymous poster hash: fb4de...207
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #11 Skrevet 1. januar 2015 Jeg starter på paleo igjen, spiste slik før jul og det var helt ideelt. Jula er vanskelig, mye ute hos folk, avslutninger osv. Når jeg først åpner for å spise usunt er det som om jeg slipper løs et monster. Jeg fråtser. Så jeg spiser etter paleoprinsippet, åpner for poteter og fete meieriprodukter, så det er til å leve av. Skeier ut med rødvin i helgen, kanskje noen biter mørk sjokolade. Det er min kos. Anonymous poster hash: db8a4...298
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå