moell5 Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Har vært kjempe kvalm de siste 4 dagen, uten at jeg skjønner helt hvorfor. Trodde jeg kanskje brygget på noe, men jeg spyr ikke, og det er ikke noen andre jeg kjenner som er syk. Tipper at dette sikkert er helt normalt, men blir litt bekymret når jeg ikke kan spise noen ting, for da blir jeg ufattelig kvalm. Noen med erfaring?
Iselilja Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Nå har jeg vært kvalm hele svangerskapet, men etter å ha roet seg litt har kvalmen fått en skikkelig oppsving i uke 30 (er i 31 nå). Kaster opp masse, spesielt hvis jeg spiser mer enn tilsvarende et halvt knekkebrød. Tror det er blitt så trangt der inne at magen ikke klarer å prosessere mer. Jeg kjenner heller ingen syke.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Ikke unormalt ihvertfall. Anonymous poster hash: 0a4b9...955
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Jeg var også helt ok til uke 30 og vært uggen / kvalm etter det. Termin i morgen. I forrige svangerskap var jeg ikke kvalm i det hele Anonymous poster hash: eb1ea...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå