Gå til innhold

Vaksiner dreper!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kommer jeg fra?

Anonymous poster hash: cf67b...5e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra et velferdsland med høy vaksineprosent så du er beskyttet av menneskene rundt deg som er vaksinert og ikke har noen reel fare for å dø av sykdommene det vaksineres mot.

Du hadde nok sagt noe annet om du bodde i en fattig landsby midt i Afrika hvor barn og voksne rundt deg døde av sykdommene vi her i Europa vaksinerer oss mot.

Anonymous poster hash: 07913...34c

Skrevet

Steinerskolen...?

Anonymous poster hash: 3d821...cf9
Skrevet

Fra et velferdsland med høy vaksineprosent så du er beskyttet av menneskene rundt deg som er vaksinert og ikke har noen reel fare for å dø av sykdommene det vaksineres mot.

Du hadde nok sagt noe annet om du bodde i en fattig landsby midt i Afrika hvor barn og voksne rundt deg døde av sykdommene vi her i Europa vaksinerer oss mot.Anonymous poster hash: 07913...34c

I landsbyen i Afrika sier de: jeg skulle ønske barnet mitt fikk vaksine!

Skrevet

Molboland

Skrevet

Nei, ingen bedre? ;)

Skrevet

Du er vel et virus eller en bakterie, da ;)

Skrevet

Hvor kommer jeg fra? Anonymous poster hash: cf67b...5e5

Fortidlig skrevet ut fra psyk.

Anonymous poster hash: 35029...157

Skrevet

Tror du er fra Troms. Mulig fra Karlsøy. Du er i utgangspunket svært ordinær, har en vanlig jobb og et klassisk 80-talls navn. Vaksinemotstand er din måte å prøve å skille deg litt ut. Du har egentlig ikke satt deg inn i saken, men har valgt et standpunkt som du fronter ganske heftig for det får deg til å føle deg spesiell og opplyst, selv om du ikke er det.

Mulig at du også misliker barnevernet og Arbeiderpartiet også. Sånn bare for å ha noen å hate.

Anonymous poster hash: f15d1...740
Skrevet

Tipper at du kommer fra samme landet som hun der skrulla som av og til er i avisa fordi hun er profilert vaksinemotstander. Hun mener at vaksinen inneholder spionchiper fra CIA.

Hun har visst opprettet en egen stat, og nå har hun fått en innbygger til?

Skrevet

Altså, vaksiner kan jo i verste fall drepe, selv om det er så sjeldent at man ikke snakker om det. Men jeg vil tippe USA. Så en episode med Dr Phil hvor en mor hevder at hennes to barn døde av vaksiner, selv om det etter all sannsynlighet var stefar som drepte dem :-O

Anonymous poster hash: 4bc45...dc5

Skrevet

Dib

Anonymous poster hash: 62dad...d5a

Skrevet

Dib

Anonymous poster hash: 62dad...d5a

sign

Anonymous poster hash: d086d...504

Skrevet

Latvia? Jeg kjenner ei derfra som er motstander, men det er basert på at hun  "føøøøøler" at det er galt, ikke fordi hun kan noe om vaksiner.

Anonymous poster hash: 18073...4b2
Skrevet

Nesodden?

Anonymous poster hash: a64c2...a85

Skrevet

Er nok Nesodden gitt

Anonymous poster hash: 1ffd5...c2d

Skrevet

Du er sikkert fra indre vestfold

Anonymous poster hash: 659c3...106
Skrevet

Derfor jeg skrev det på den måten var fordi at de som er fra samme sted ville visst hva jeg mente med en gang. Ville bare sjekke om det var flere her inne. Det er snakk om et lite sted på vestlandet. 

Skrevet

Du er sikkert fra indre vestfold

Anonymous poster hash: 659c3...106

Åneidu! Her vaksinerer vi ungene våre!

Anonymous poster hash: 543b0...699

Skrevet

Fra trolleri-land?

Et eller annet sted med for lite oppmerksomhet, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 7febf...d78
Skrevet

Du hadde nok sagt noe annet om du bodde i en fattig landsby midt i Afrika hvor barn og voksne rundt deg døde av sykdommene vi her i Europa vaksinerer oss mot.

Anonymous poster hash: 07913...34c

Ikke vær for sikker på det. I noen fattige områder har befolkningen utviklet en skepsis etter prøveprosjekter med vaksiner på 80- tallet som ikke bestandig hadde ønsket effekt.

Anonymous poster hash: f054f...644

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...