Gå til innhold

Hva gjør dere på nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er oppe så tidlig en 1 nyttårsdag, jeg regner med at dere ikke er oppe alene?

Her startet dagen som vanlig kl 6.30. Nå har vi badet i boblebad, spist vafler til frokost, fyrt i ovnen og nå sløver mor i sofakroken med iPad og lillegull leker med biler i sofaen og har et øye på barnetv.

Tror vi skal ut og leke litt i snøen bare det blir litt lysere.

Anonymous poster hash: 213bb...8ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter på at 2-åringen og mannen skal våkne. Koser meg med en kaffe og sosiale medier bl.a. 15-åringen venter jeg ikke på ennå, hehe.

Anonymous poster hash: 2200a...f43

Skrevet

Jeg drikker kaffe og leser nyheter og dib på telefonen mens småjentene ser på barne-tv og koser seg. Straks er det frokost :)

Skrevet

Sit i sofaen og surfar, vel..  :)  Berre eg og eldstemann som er vakne, og han sit her og gjespar og ser på barne-tv.  Klokka vart over 00:30 før dei sovna, så greit at dei tøyer det litt i dag. 

Skrevet

Sitter og er sur og prøver å våkne. 3-åringen la seg 22.00, men insisterte likevel på å stå opp 6.30, og sutrer i ett sett. Prøvde å slumre litt på sofaen, men da skulle jeg hoppes og klatres på.

Anonymous poster hash: 24408...f30
Skrevet

Våknet akkurat jeg :) Kom ned til en blid og fornøyd gutt som sitter i sofaen å ser på tv. Så nå ser vi tv sammen og spiser litt frokost. Pappaen sover enda. 

Deilig med en stor gutt!! Men er gravid nå, så "idyllen" på morgenen må nytes nå som den kan... hihi :)

Anonymous poster hash: 27f0f...437
Skrevet

Vi hadde nyttårsfest i går med totalt ni voksne og elleve barn.

Fantastisk moro.

Ble sent på absolutt alle, selv om de minste selvsagt la seg tidligere enn de større. Som vertskap var vi selvsagt sist i seng, og tok litt av etter at alle som ikke overnatter hadde gått, så den ble halv fire før vi var i seng, og sikkert over fire før jeg sovnet. Opp med toåringen åtte, etter et par amminger av lisspia på 6 mnd, så tipper at jeg totalt med to små aktive barn i senga og en snorkende mann fikk omtrentlig et par timers søvn.

Bestemte meg for å ta "førstevakta" oppe i dag, og har vasket champagneglass, tatt av det siste på kjøkkenet, smårydda litt, ordna litt frokost til toåringen som selvsagt ikke spiser den selv om han insisterer på at han var sulten...

Så nå er det kun minutter til at jeg sender stafettpinnen til mannen min og legger meg et par timer.

Skrevet

Sitter og surfer på tlf mens mini springer litt frem og tilbake..tenker å snike meg i seng igjen når pappaen står opp.

Skrevet

Våknet akkurat jeg :) Kom ned til en blid og fornøyd gutt som sitter i sofaen å ser på tv. Så nå ser vi tv sammen og spiser litt frokost. Pappaen sover enda. 

Deilig med en stor gutt!! Men er gravid nå, så "idyllen" på morgenen må nytes nå som den kan... hihi :)

Anonymous poster hash: 27f0f...437

Åh gleder meg! Hvor gammel er han??

Anonymous poster hash: 24408...f30

Skrevet

Toåringen sitter med padda, mens jeg spiser pavlovakake fra i går. Som om kroppen har godt av det nå.. Men det er jo så digg! Har brukt så mye penger i desember og tenkte jeg skulle være litt flink i januar, men klør litt i fingra etter å gjøre noen kupp på nett kjenner jeg. Pappan jobber hele dagen, så er bare oss to i dag.

Anonymous poster hash: 6a97d...ff1
Skrevet

Ligger i sengen å samler mot til å stå opp. Barna ser på TV hører jeg. Vi hadde lag i går så det må ryddes og vaskes litt, hundene må luftes og etter å ha tilbrakt hele dagen i går på kjøkkenet så må jeg finne på noe annet i dag.

Håper dere får en fin dag!!

Anonymous poster hash: 163c2...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...