Gå til innhold

Når lar dere jentene deres sminke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg som i feks maskara på skolen etc om de selv ønsker , ikke til utkleding.

Min datter på 8 begynner å vise så smått interesse for sminke , husker selv jeg var 10 ca da jeg fikk bruke sminke på skolen..

Anonymous poster hash: edf28...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 2b98b...b38

Skrevet

Min 8 og 11åring får leke seg hjemme, men uaktuellt at de får bruke det ute eller pp skolen, selv ikke på fest. Ungdomsskolen må værr greit, tenker jeg.

Anonymous poster hash: 3c537...45e

Skrevet

Fikk lov å bruke litt hjemme fra hun var ti. Skolen fra tolv. Bare mascara og gloss med litt farge. Pudder og andre ting fikk hun ikke bruke i det hele tatt.

Hennes tante er hudpleier og hun har nektet oss å bruke slik. Ødelegger huden. Takk og lov har hun stor respekt for tanten så brunkrem og andre ting som tetter porer er NEI!

Anonymous poster hash: 03c41...a0e

Skrevet

jeg hadde selv ingen restriksjoner. hadde venninner som lurte sminke med seg i veska, og det ble oppdtandelse om de møtte foreldre eller andre voksne i familien som så de hadde sminke på.

har ingen ambisjoner om å innføre grense på dette for jenta mi. hun går nå i 2.klasse. hun uttrykker ingen interesse for dette selv nå, jeg oppfordrer heller ikke til sminke.

er ikke så intressert i sminkig selv. hun hadde kanskje vært mer intressert om jeg var veldig jålete og dollete selv. eller om vi to samme gikk på jente dager til frisøren og mor og datter spa.

Skrevet

Min er 7 år, blir noen år til. Ser noen andre jenter sminker seg i bursdager og andre fester. Syns ikke det er pent i den alderen, de er gjerne ikke sparsommelige med sminker heller.

Prøve ut hjemme er helt greit

Anonymous poster hash: 848d9...5cb

Skrevet

Mine jenter fikk lov da de begynte på ungdomsskolen.

Anonymous poster hash: 50d3a...a06

Skrevet

Tenker samme at med restriksjoner vil det fort bli "verre".... Ungdomsskole høres uansett greit ut :) men greit å ha øvd seg litt hjemme først kanskje :P

Vet om mange STRENGE her

Anonymous poster hash: edf28...773

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...