Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Kutte tvert? Trappe ned? Hvordan gjøre overgangen enklest? Anonymous poster hash: 84f6c...10c
beibilykke Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Kutte tvert.så noen dager med neeedsiig.men så blir livet fantastisk
Tyra79 Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Vet ikke helt hvordan jeg skal få til ALT sukker sånn rent praktisk, så jeg har bestemt meg for alt snop/snacks. Kutter da tvert!! Gjorde det i fjor også, gikk i grunn ganske greit. Begynte å spise igjen da jeg var på sommerferie, og fortsatte til jul ( dog ikke i like store mengder som i fjor). Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Den beste måten er vel uansett hva du skal slutte med - ha en plan for hva du erstatter det med... Tror det blir vanskelig å holde hvis du bare kutter tvert , men ikke har et alternativ Sjekk ut Berit Nordstrand sine bøker/ blogg der er det mange gode tips Anonymous poster hash: b3222...c7e
soleia Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Er på avvenning etter kvar jul, og då går det litt ekstra frukt nokre dagar før suget gjev seg. Har eit lager av klementiner til formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå