Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #1 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er veldig glad i kjæresten min. Veldig. Jeg liker mye med han, men det er en ting som pøager meg litt.. Han er veldig interessert i data og dataspill. Det er forsåvidt helt greit, alle har hver sine interesser, men holdningen min til det ødelegger litt. Jeg hater dataspill og kjenner jeg blir irritert bare han nevner det. Dette må jeg slutte med, det er jo mannens store lidenskap.. Hvordan skal jeg lære meg å endre holdningen til dataspillingen hans? Jeg ønsker å godta den og tilogmes være glad på hana vegne når noe bra skjer innenfor dette... Tips? Anonymous poster hash: ada4b...3e8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Voksne mannfolk som "gamer" er skikkelig turn-off... Jeg kan faktisk ikke tenke på noe mer usexy.. Tror du bare må innse hvor teit og barnslig denne hobbyen er... Istedenfor å prøve å glede deg over hans prestasjoner..æ Anonymous poster hash: 99888...822
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Øh, både jeg og mannen er gamere.. vi har helt vanlige jobber og er oppegående folk, så jeg ser ikke helt hva som er usexy med det? Vi bare liker alt som har med pc å gjøre(vi jobber innen IT/programmering). Folk er forskjellige. Anonymous poster hash: 6eb34...839
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Gaming og dataspill er for barn og tenåringer. Hadde aldri holdt ut med en så umoden 'mann'. Anonymous poster hash: a5cdd...967
Pobie Skrevet 1. januar 2015 #5 Skrevet 1. januar 2015 Jeg er en 32 år gammel kvinne og gamer. Jeg har ei søster som er i 20-årene som også er gamer. Mannen min er ikke gamer, men misliker ikke at jeg har gaming som hobby, akkurat som han ikke misliker de andre hobbyene mine. Gaming er sannsynligvis den billigste hobbyen min. Hvorfor er det usexy? Jeg spiser sunt og trener regelmessig 3-4 ganger i uka. Jeg er ikke overvektig og i bedre form enn de fleste. Jeg kan være sexy og også like å spille dataspill. Det er en hobby, som selvfølgelig ikke skal gå ut over jobben, å tilbringe tid sammen eller husarbeid. Men hvorfor skal andre folk bestemme hva man har *lov* til å ha som hobby for å ansees som "voksen"? Jeg er voksen, og bestemmer dermed hva det betyr å være voksen. Det er ikke de som har "akseptable" hobbyer som bestemmer hva jeg liker og ikke liker. For å forandre holdning ville jeg fokusert mer på hva du liker med kjæresten enn hva du ikke liker. Og hver gang du ser han spille spill, minner du deg selv på alt det positive. Hver gang du tenker noe negativt om spill, minner du deg på at dette er en hobby på lik linje med alle andre hobbyer, f eks mekke bil, kjøre motorsykkel, osv. Ganske snart blir de nye tankene vane.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #6 Skrevet 1. januar 2015 Min mann har data som hobby og lidenskap. Det går i phyton-programering, tror jeg det heter, og flysimulatorspill. Han er da ikke usexy forde...... Jeg elsker strikking og scrappibg.....er vel hverken merbeller mindre sexy det. Det som er virkelig er sexy er noen som elsker deg for den duver. Uansett. Anonymous poster hash: 2222c...bfe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #7 Skrevet 1. januar 2015 Voksne mannfolk som "gamer" er skikkelig turn-off... Jeg kan faktisk ikke tenke på noe mer usexy.. Tror du bare må innse hvor teit og barnslig denne hobbyen er... Istedenfor å prøve å glede deg over hans prestasjoner..æ Anonymous poster hash: 99888...822 ENIG Anonymous poster hash: 53bfd...d92
Sint naken biltyv Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Voksne mannfolk som "gamer" er skikkelig turn-off... Jeg kan faktisk ikke tenke på noe mer usexy.. Tror du bare må innse hvor teit og barnslig denne hobbyen er... Istedenfor å prøve å glede deg over hans prestasjoner..æ Anonymous poster hash: 99888...822 ENIG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå