Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Hun er alene, og er nok litt ensom. Slike kvelder er nok litt verre å sitte alene. Snakket med hun nå kl 22 og da var hun rimelig full. Hun bruker å drikke seg ganske full rundt en dag i uka. Tror dere hun har et problem? Blir litt irritert av at hun gjør det, sønnen min ville snakke med hun, men det går nå ikke.. Anonymous poster hash: 04d22...51e
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Hun har nok ikke noe problem, og hun må da få drikke seg full en dag i uken. Ikke måtte sitte edru tilgjengelig for dere, i tilfelle barnebarnet vil prate. Min familie drikker seg fulle 1-2 dager i uken, og hver dag da de er på ferie. Tror ikke de har så stort problem heller. Og de er voksne mennesker, har ikke små barn, og må få gjøre som de vil. Anonymous poster hash: cabac...fe2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Folk har vanligvis et alkoholproblem om de sitter alene og drikker seg full en gang i uken eller oftere, ja. Anonymous poster hash: c5f13...2d3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Hun har nok ikke noe problem, og hun må da få drikke seg full en dag i uken. Ikke måtte sitte edru tilgjengelig for dere, i tilfelle barnebarnet vil prate. Min familie drikker seg fulle 1-2 dager i uken, og hver dag da de er på ferie. Tror ikke de har så stort problem heller. Og de er voksne mennesker, har ikke små barn, og må få gjøre som de vil. Anonymous poster hash: cabac...fe2 What...?? 1-2 ganger i UKA? Ikke noe problem? Wake up! Der er det definitivt et problem... Drikker du deg full flere dager i uka også eller? Anonymous poster hash: 3a9ad...99d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 OMG!!! De har et STORT problem!! Går d an å være SÅ ignorant??? Anonymous poster hash: 09f8b...2a3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Hun har nok ikke noe problem, og hun må da få drikke seg full en dag i uken. Ikke måtte sitte edru tilgjengelig for dere, i tilfelle barnebarnet vil prate. Min familie drikker seg fulle 1-2 dager i uken, og hver dag da de er på ferie. Tror ikke de har så stort problem heller. Og de er voksne mennesker, har ikke små barn, og må få gjøre som de vil. Anonymous poster hash: cabac...fe2 What...?? 1-2 ganger i UKA? Ikke noe problem? Wake up! Der er det definitivt et problem... Drikker du deg full flere dager i uka også eller? Anonymous poster hash: 3a9ad...99d Jeg har ikke drukket alkohol på 7 mnd, er 3 år siden jeg sist var full. Drikker vel en flaske vin i året, og det er da fordelt over flere ganger. Anonymous poster hash: cabac...fe2
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Folk har vanligvis et alkoholproblem om de sitter alene og drikker seg full en gang i uken eller oftere, ja. Anonymous poster hash: c5f13...2d3 Jeg tenker også dette. Derfor jeg tenkte høre om flere tenker likt. Anonymous poster hash: 04d22...51e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #8 Skrevet 1. januar 2015 Eru gal...!? Klart dette er problematisk! Det er på ingen måte innafor å drikke seg full en dag i uken. I mitt hode er du helt klart da med et alkoholproblem. Anonymous poster hash: 01903...b2d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #9 Skrevet 1. januar 2015 Jeg synes ikke det er normalt å drikke seg full alene. Og hvert fall ikke 1 eller flere dager i uka. Det hadde vært noe annet om hun drakk seg full 1-2 dager i uka i godt selskap. Men ikke alene. Trenger ikke være alkoholproblemer, men at hun er ensom og kanskje depressiv. Anonymous poster hash: 8dc18...f64
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #10 Skrevet 1. januar 2015 Dette hørtes ikke bra ut. Det er stor forskjell på å ta seg noen glass vin eller øl 1-2x i uken og å drikke seg full. Jeg har aldri i løpet av mine snart 32 år drukket meg full alene. Og ikke samboer heller. De jeg kjenner som drikke seg full alene tenker jeg har et alkoholproblem. Del bekymringen med din mor. Kan hende hun blir lettet over at du er bekymret. Anonymous poster hash: 21573...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå