Gå til innhold

Treningsvideoer på Youtube?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til gode videoer på Youtube for treningshjelp hjemme i stuen? Helst ting som går på rygg, mage og styrke uten og kreve noe særlig utstyr tilgjebtilgjengelig. 😊

Anonymous poster hash: 8c2ff...a5d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. 30 days shred! Veldig bra og effektiv trening!

Anonymous poster hash: e775b...844

Skrevet

Jepp. 30 days shred! Veldig bra og effektiv trening!

Her er link:

Skrevet

Jeg søker mens jeg holder på. 

Først søker jeg opp noe lett aerobic som oppvarming slik at jeg kommer i treningsmodus. Mens jeg tar en pause derfra, søker jeg på hjemmetreningsvideoer som passer meg. Så spoler jeg litt i videoen jeg finner for å se om øvelsene passer meg 
Av og til tar jeg litt øvelser fra forskjellige videoer

Anonymous poster hash: 24c6e...ddc
Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke ut 30 Day shred! 😊 jeg må nok ha et opplegg og følge i begynnelsen ihvertfall til jeg evt. Finner favoritter og ting som funker. Har prøvd og bare søke etterhvert, men det er så mye rart at tiden forsvinner i vas og søking. 😊

Anonymous poster hash: 8c2ff...a5d

Skrevet

Myworkout.no. Koster 39kr pr.mnd og har fullt av treningsvideoers i alle mulige sjangre:) yoga, aerobic, crossfit+++.

Anonymous poster hash: 39b9c...d0f

Skrevet (endret)

Ikke Youtube, men T25 fra Beachbody er på DVD og veldig bra for å komme igang. 25 minutter per økt, så det er fint og enkelt :) Trenger ingen vekter heller.

De som allerede trener og vil ha noe mer utfordrende kan prøve Insanity. Bruker kun din egen kropp som motstand.

Hvis du har en smarttelefon kan du prøve appen Nike Training Club. Der kan du oppgi vanskelighetsnivå og hva som er målet ditt (bygge muskler, utholdenhet, eller gå ned i vekt), og den lager en 4 ukers plan for deg. Appen er gratis.

Endret av Pobie
Skrevet

Hvor kjøpet man T25 DVD da? Høres bra ut!

Anonymous poster hash: 42ccc...60b

Skrevet

Jeg kjøpte brukt på nettet, fra utlandet. Dette er websiden til beachbody: http://www.beachbody.com/

Men jeg vet ikke om de sender til Norge. Men du finner alltids en annen nettbutikk som selger dem, eller muligens noen som vil selge brukt, f eks på ebay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...