Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Jeg har en sønn på 1 år og pleier å sende snapsbilder (snap chat) av barna med de andre i barselgruppa. Vi la sønnen vår til vanlig tid, han er skeptisk av seg så hadde neppe koset seg med fyrverkeri og ser ikke poenget med å holde han ekstra oppe i dag pga alderen Han sover lite på dagtid så trenger nattesøvnen. Sjekket han nettopp og han ligger og holder seg fast med begge hendene på hver sin sprinkel i senga, i søvne, ikke sett det før. Kanskje han er redd i søvne, det smeller noe voldsomt her. Har den siste timen fått flere snapbilder av de andres barn på 1 år som ennå er oppe og jeg vet at de vanligvis legger barna i 18-19-tiden. Og hun ene skrev at de skal ut med ungen å se på rakettene senere , altså ikke nå. Er bare et par uker siden sist vi møttes og snakket om søvn da. Hva er viten med å holde 1-åringer oppe sent og se på raketter på nyttårsaften? Anonymous poster hash: c8f7b...d68
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Jeg holdt ikke ettåringen oppe i fjor, og ikke toåringen i år. Vi smelte av noen relativt rolige skudd, og gikk inn igjen - før leggetid. Det holdt i massevis for toåringen. Vi gjorde det samme da hun var ett, men da var det null interesse for det. Anonymous poster hash: 0faac...efc
Bustetroll Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Min 2'åring sover like godt i år som i fjor.. Ser ikke helt poenget med å vekke så små barn pga litt raketter. Jeg vet med sikkerhet at min ville blitt redd om jeg skulle tatt henne med ut, og da ville det sikkert bare blitt problematisk å legge henne igjen.I tillegg legger jeg meg selv før kl 00 uansett.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Dette spørsmålet blir like tullete som hun som lurte på om hun burde la sin 4 måneder gamle baby få smake på julemiddagen. Anonymous poster hash: c6517...24a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Dette spørsmålet blir like tullete som hun som lurte på om hun burde la sin 4 måneder gamle baby få smake på julemiddagen. Anonymous poster hash: c6517...24a Eh javel? Jeg lurer bare på hva folk her inne gjør. Folk har forskjellige meninger om ting. Anonymous poster hash: c8f7b...d68
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Vi har vært i familieselskap. La akkurat frøkna nå, hun er 18 mnd. Hun fikk være våken så lenge hun var i godt humør. Anonymous poster hash: 8752d...6d0
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Min la seg nøyaktig klokka 19.00 som han alltid gjør 😉 Våknet dessverre etter en time av bråket fra rakettene, men smarte meg hentet fram ei bordvifte og satte på full styrke på rommet hans. Nå sover han som en stein 😀 Anonymous poster hash: cff29...5cb
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Dette spørsmålet blir like tullete som hun som lurte på om hun burde la sin 4 måneder gamle baby få smake på julemiddagen. Anonymous poster hash: c6517...24a Eh javel? Jeg lurer bare på hva folk her inne gjør. Folk har forskjellige meninger om ting. Anonymous poster hash: c8f7b...d68 Du kommer ganske langt med litt sunn fornuft. Anonymous poster hash: c6517...24a
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Dette spørsmålet blir like tullete som hun som lurte på om hun burde la sin 4 måneder gamle baby få smake på julemiddagen. Anonymous poster hash: c6517...24a Eh javel? Jeg lurer bare på hva folk her inne gjør. Folk har forskjellige meninger om ting. Anonymous poster hash: c8f7b...d68 Du kommer ganske langt med litt sunn fornuft. Anonymous poster hash: c6517...24a Ja det vet jeg, og vi la sønnen vår til vanlig tid. Har jeg ikke lov til å være nysgjerrig på om det er vanlig at andre (vi ville ikke gjort det uansett) holder en 1-åring ekstra oppe? Anonymous poster hash: c8f7b...d68
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 To åringen la seg til vanlig tid og i år er første gang seksåringen får være oppe klokka midnatt ☺️☺️
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 1 åringen la seg til vanlig tid og det gjorde 4 åringen også. Her i huset får ikke noen være lengre oppe før de tar det igjen dagen derpå og lar de voksne sove lenger også. Før det legger jeg meg selv også lenge før midnatt. Som nå! God natt! Anonymous poster hash: f53ba...8e3
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Selvfølge at ettåringen (!) skulle legge seg til vanlig tid, dvs kl 19. Sitter i nærheten av ham nå i tilfelle han kommer til å våkne. Anonymous poster hash: f8977...07f
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Vår blir to år i mars, hun la seg kl 23, etter at vi hadde vært i selskap, søskenbarnet på 2 1/2 år dro samtidig som oss. Hun sov sen dupp i dag, og var i topp humør hele tiden, hadde hun vist tretthetstegn tidligere hadde vi dratt tidligere. Hun er lett å legge uansett, og om hun er lengre oppe en dag merkes ikke det neste dag, sover bare lengre på morgenen. Anonymous poster hash: 8bc75...598
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Min la seg vel en halvtime etter sengetid pga sen middag og kos. Fireåringen la seg en time etter leggetid. Vi er hjemme uten besøk i dag, så det var ingen grunn til å være lenger oppe igrunn. Rakettene begynte jo å suse rundt kl. 18, så de fikk med seg litt slikt også. Ser ingen grunn til å holde ungene oppe uten grunn. Julaften la minsten seg kl. 21, da var vi ferdige med pakkene og hun holdt koken og var i godt humør til det siste. Om hun hadde vært trøtt og grinete hadde det ikke vært snakk om å være oppe så lenge. Anonymous poster hash: ef244...2fd
Isola&Lille+julegave Skrevet 31. desember 2014 #15 Skrevet 31. desember 2014 Ett åringen ble lagt til vanlig tid. I år var første året 4 åringen fikk være oppe. Pga mormoren.... Hadde jeg bestemt, hadde hun også sovet til vanlig tid!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #16 Skrevet 31. desember 2014 Min 1-åring legger seg ikke før kl 22.00 hverdag uansett. I dag måtte jeg være på rommet med henne slik at hun ikke våknet. Bor i sentrum n Anonymous poster hash: e33bf...f70
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #17 Skrevet 31. desember 2014 Her har de nyttårsfeiring for barn kl 1900 og min 1-åring var med på det, det var suksess.....la han kl 20, bli og fornøyd! Anonymous poster hash: f7e8a...42f
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. januar 2015 #18 Skrevet 1. januar 2015 Her sov det 2 stk barn på 18 mnd når klokka var 1930. Ikke noe grunn til å holde de oppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå