Gå til innhold

Flere på slankern fra i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida jeg er ingen typisk nyttårsforsettslanker, i fjor gikk jeg ned 35 kg. I år gikk jeg ned frem mot sommeren og så har jeg lagt på meg 6-7 kg fra august. De skal av + noen til. Tilsammen er målet mitt minus 17 kg til.

Dere andre som skal slanke dere, hvordan skal det gjøres?

Anonymous poster hash: 379c6...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ned ca 15 kg siden jeg velger å ta den kjappe veien og noen kg vil komme tilbake igjen ved slutt. Grunnen til at jeg tar den kjappe løsningen er fordi jeg ikke klarer å være motivert så lenge. Kommer til å gå på lavkarbo, men ikke fråtse i masse usunt fett. Blir mye sunt fett som nøtter, avokado og oliven. Skal holde meg unna hvetemel og sukker og kommer ikke til å drikke melk. Skal spise litt ost og ha litt rømme til maten. Kommer også til å spise litt frukt og kanskje en potet innimellom til middagen :) Kommer til å fokusere på å spise mest mulig rent :) Kommer også til å gå noen turer hver uke, et par dager jogging og etterhvert et par styrkeøkter:) Gjør jeg dette, vet jeg av erfaring at kiloene vil renne av meg. Jeg har en spiseforstyrrelse som gjør at det er alt eller ingenting :/ Jeg klarer ikke begrense meg dessverre og kan derfor ikke unne meg noe med sukker om jeg vil gå ned fordi jeg da blir helt besatt. Håper jeg en dag klarer å spise sunt i hverdagene og unne meg litt godt i helgene uten å ta av :)

Anonymous poster hash: 76d71...bd9
Skrevet

Jeg er på slankeren fra mandag :) Skal helst ned 25 kg-

Har du noen gode tips hi, du som har gått ned mye :)

Anonymous poster hash: 134fc...e01
Skrevet

Gått ned 68 kg, håper å bli kvitt 7-10 i løpe av 2015!:)

Anonymous poster hash: 393f9...273

Skrevet

Nei. Men mandag...da!!!!

Jeg gikk ned nesten førti kilo i fjor men en vond rygg i høst satte en stopp for trening så det har krøpet på syv åtte kilo som skal av! Jeg har aldri likt å jogge men har nå meldt meg på tre halvmaraton i vår så må bare komme i gang!!

Anonymous poster hash: 3e416...2d6

Skrevet

Jeg er ikke på den klassiske slankern, men skal kutte ut alt godteriet. Har ikke så mye ekstra så her er det snakk om høstens "kosekilo", ca fem kilo har jeg lyst å gå ned ved å kutte godteri og starte trening igjen.

Anonymous poster hash: 43bbe...cf2

Skrevet

Hvor mye er målvekta til folk her? Og høyde? Håper å komme meg til 75 kg i 2015.. 70 kg hadde jeg vert lykkelig! Blir ned helst 12 kg da.

Skrevet

Jeg er på slankeren fra mandag :) Skal helst ned 25 kg-

Har du noen gode tips hi, du som har gått ned mye :)

Målvekta mi er 65 kilo, jeg er 176 høy

Skrevet

Begynner den 2. Er kommet endel kosekilo det siste året. Kutte ut små spisingen om kvelden+trene mer.

Anonymous poster hash: 0d17f...2a2
Skrevet

Ja! Alle yoghurtnøttene har satt spor... :o

Men jeg begynte for 2 dager siden da. Nå er jeg så støl at jeg ikke klarer å lukke beina

Skrevet

Tja imorgen eller mandag. Har spist meg stinn i jula. Igjen :/

Går egentlig på lavkarbo så det er bare tull å hoppe av. Hodeverk og verk ellers i kroppen og sliten og dårlig. At jeg vil meg selv så vondt :o

Skrevet

I morgen er igrunn en dårlig dag å begynne? Her er det restedag og en drøss med julekaker igjen , hehe!

Anonymous poster hash: 0d17f...2a2
Skrevet

Mandag blir det. På'n igjen med trening 4 dgr i uka. 167 høy, vil ned til 56-57 kg. Veier 62 nå. Har trange bukser😩😩

Anonymous poster hash: 28f46...206

Skrevet

Her blir det på mandag. Da blir det null sukker. Skal sukkeravruses.

:)

Vil gå ned 10 kg i første omgsng, men målet er 25kg

Anonymous poster hash: f98b1...8d2

Skrevet

Ja. Kutter sukker og raske karbohydrater. Gruer meg til første uka.

Skrevet

Her er det fra mandag. Skal kutte godis, og trene. Målet er ned 15 kg, så får jeg se om jeg er fornøyd da, eller vil ned 5 til.

Skrevet

Jeg tok det før nyttår slik at jeg slapp å tenke på det. Gikk ned 10 kg på kort tid. Har klart å holde vekta i flere mnd nå 😀 Lykke til 😊

Anonymous poster hash: a7aef...40e

Skrevet

Fra og med i morgen, er det slutt på godis. Slankingen begynner når jeg kommer hjem. Skal ned 40 kg. Og legge om livsstilen.

Nå har jeg bestemt meg!!

Skrevet

Fra mandag skal jeg ned de siste 10-15 kilo, ikke spise godteri på hverdagen, mer lavkarbo i kosten, spise 4-5 måltider om dagen i stedet for 2, trene fast 3 ganger i uken og ikke sluntre unna :frustrert: som jeg har gjort i høst!!

Skrevet

Nei, ikke i morra fredag, klarer ikke det før helga.

Meninga mandag skal snop kuttes drastisk ned! 5-7 kg skal vekk.

Skrevet

Om 9 min begynner godtestopp, men blir ikke direkte slanking ettersom jeg er gravid :)

Skrevet

Blir å fortsette sunn livsstil/trening , gå ned resterende kg's.

Like greit å begynne i morgen, ha 2 sunne dager før lørdag igjen.

Målet er 72 eller 74 kg

Skrevet

Mandagen er dagen, nå må vi bruke helgen på å spise opp julesnop og julekaker ;)

Skal ned 15 kg, helst før sommeren.

Anonymous poster hash: bbccc...fd4

Skrevet

Skal ikke slanke meg, men skal kutte brusen.

Anonymous poster hash: 96285...ad9

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har vært på slankern siden 1 februar 2014, med utskeielser når det har vært trengt. Gått opp et par kilo i desember, skeia ut nå i kveld, men når klokka slo midnatt var det stopp. Skal ned de siste 20 kiloene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...