Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Små barn og babyer som sover i vogn skal sove helt flatt har jeg hørt, hvorfor? Noe med ryggen? Anonymous poster hash: ace12...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #2 Skrevet 1. januar 2015 Rygg, nakke og hele pakken. Ikke bare i vogn, i senga og. Ingen puter m.a.o. De skal heller ikke settes opp på noen måte pga nakke og ryggrad.. Anonymous poster hash: 4cada...41c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #3 Skrevet 1. januar 2015 Rygg, nakke og hele pakken. Ikke bare i vogn, i senga og. Ingen puter m.a.o. De skal heller ikke settes opp på noen måte pga nakke og ryggrad..Anonymous poster hash: 4cada...41c takk. Det med pute og sitte vet jeg, og sønnen vår er 1 år nå så har fått med meg det meste men det med å ligge helt flatt, f.eks at vogna må være helt flatt har jeg ikke fått svar på. Anonymous poster hash: ace12...4ce
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Kan tenke meg at det har noe med å forhindre krybbedød å gjøre. Når de ligger med pute kan (vil) de røre på seg og kan få en uheldig knekk i nakken som vil gi dårligere pustemuligheter. Hvis du skjønner...Prøv å legg deg litt for langt ned på en høy pute, så skjønner du... Anonymous poster hash: 25c3f...09e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå