Gå til innhold

Æsj! Voksensjalusi og ungdommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet jeg er barnslig... 17åringen i huset er SÅ gira og har holdt på i HELE dag med å styre for å planlegge kvelden. Ca hver time er planene endret. Jeg er så lei av å høre om at den skal dit og den dit og vi sånn.. Nå tok jeg med vilje et glass vin for å slippe å kjøre 😉 jeg er faktisk bittelitt sjalu. Koselig å være med kjæresten min altså, men akkurat i kveld er det litt kjedelig med to stebarn til (som ikke skal på fest) og en baby som sover...

Anonymous poster hash: aad6a...0ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjalu på 17 åringen din som prøver å komme seg på fest?

Anonymous poster hash: c3758...3c7

Skrevet

Det er jo egentlig bare trist.....Uff...

Anonymous poster hash: 6444b...c71
Skrevet

Vin og baby? Fin kombo..

Anonymous poster hash: c156d...3aa

Skrevet

Jeg har kjørt min 17 åring og venninne på fest istad. Dette gjør jeg for at de skal komme seg trygt frem, og for at jeg vet hvor de er osv.

Mannen skal hente de i natt.

Skjønner ikke tankegangen til HI. Sjalu? Nei vet du hva! Du har hatt din ungdom, og nå er det din jobb som forelder at ditt barn for en trygg ungdomstid, også drikker du vin for å slippe og kjøre. Flau på dine vegne.

Anonymous poster hash: 3c6ca...403

Skrevet

Vin og baby? Fin kombo..

Anonymous poster hash: c156d...3aa

Kanskje mannen er edru og hi ikke ammer?

Anonymous poster hash: aeba3...da0

Skrevet

Hæ? Sjalu på en 17 åring og du drikker med en baby så du skal slippe å kjøre tenåringen trygt ditt h*n skal? Imponert... Virkelig...

Skrevet

Det har jeg ikke opplevd ennå, og være sjalu på tenåringen min, og hennes sosiale liv.

Mer sjalu på at du har mann og baby.

Anonymous poster hash: c07ae...8ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...