Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Fikk uvi i morges. Har fått antibiotika som har tatt vekk smertene, men har nå fått litt feber og smerter i musklene. Er det vanlig? Jeg har hatt uvi mange ganger før men aldri feber... Anonymous poster hash: e9f9d...c62
Fashionista Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Tjaaa..det er jo en infeksjon i kroppen, så er vel ikke helt unaturlig? Google det!!
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Ofte hvis det har gått litt videre i nyrebekkenet. Min hadde 40 i feber ved Uvi. Anonymous poster hash: 3e01a...6dd
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2015 #4 Skrevet 1. januar 2015 Det kan jo utvikle seg til nyrenekkenbetennelse, da er det vanlig med feber. Anonymous poster hash: 8ba55...8db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå