Gå til innhold

andre som bare feirer nyttår med mann og småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er bare os i år... Tror mannen synes det er litt stusselig.. For meg er det helt topp... Barnet er bare to år...

Anonymous poster hash: 65e25...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så deilig :) Her er det bare mannen, hunden og meg, utrolig deilig :)

Skrevet

Bare kos det :)

Her er det kun kjernefamilien. En på snart 7 og en på 4,5 år. 

Skrevet

Her også, syns det er deilig :)

Anonymous poster hash: 04285...42b
Skrevet

Ja, vi er på fjellet og barnet er 1,5 år. Deilig!

Skrevet

Ja. Bare oss.

Eldste er fire minste fire måneder. Vi koser oss.

Anonymous poster hash: 1049d...898

Skrevet

Bare oss i år, med to barn på 1 og 2 år.

Det er første gang, så det nytes 😊😊

Anonymous poster hash: 1cbe7...6b7

Skrevet

Feiret med datteren min på 3 år. Blir bare oss i år:)

Anonymous poster hash: b1b2e...10a

Skrevet

Vi er hjemme med våre. 12 år, 11 år og 7 år. Helt deilig!! God middag, digg dessert, masse snop og film. Var invitert til venner men ville heller være hjemme.

Anonymous poster hash: b2cf7...af8

Skrevet

Ja. 9, 6 og 4 år.

Anonymous poster hash: e6ad4...f0a

Skrevet

Jeg feirer alene med barna, mannen er på jobb på ubestemt tid. Vi har nettopp vært ute og fyrt opp noen raketter og stjerneskudd. Må innrømme jeg syns det er litt stusslig, men barna virker tilfreds. 

Skrevet

Skulle egentlig ha feiret med vennegjengen, men jeg har blitt syk, så nå er skal jeg og mannen kose oss her hjemme i stedet❤️

Skrevet

Skulle egentlig ha feiret med vennegjengen, men jeg har blitt syk, så nå er skal jeg og mannen kose oss her hjemme i stedet❤️

Samme her. Skulle feiret med venner, men jeg er syk. Vi koser oss hjemme med god mat og iskald pepsi max. Guttungen på 6,5 år storkoser seg med å fyre opp Grisehyl med pappaen. Jeg har inntatt sofaen.

Skrevet

Vi er bare oss. Mannen og meg, og to barn på 3 og 1 år. Kos det. Hadde ikke orket noe annet stress med venner eller foreldre uansett. Er gravid, så det holder i massevis.

Anonymous poster hash: 363d9...7d5

Skrevet

I kveld er det bare meg og 6-åringen :) Kjempekos og deilig <3

Anonymous poster hash: c6c27...6bc

Skrevet

Koser oss hjemme, jeg, gubben og frøkna på snart 5. Gubben har det nok verst her også ;-) Akkurat ferdig med middag.

Skrevet

Her er det jeg, mannen og ei lita på to år som nettopp har sovnet. Spiste middag sammen med foreldrene mine, og lillesnuppa fikk kost seg med stjerneskudd.

Nå lurer vi to voksne på å sprette ei champisflaske vi har hatt i skapet lenge, og bare kose oss med tv og film.

Anonymous poster hash: d2721...bd8

Skrevet

Kjempedeilig med bare mann og barn - det syns vi begge to heldigvis :)

Anonymous poster hash: b9c25...b81
Skrevet

Jepp! Er fornøyd med det! Blir nok akkurat sånn neste år også :-D

Anonymous poster hash: 51a50...be4
Skrevet

Vi har ikke feiret :) Har en 1-åring som la seg for lenge siden, mannen la seg for 2 min siden og jeg skal og straks legge meg. Spiste pizza til middag og har ikke brydd oss om at det er nyttårsaften. Syns at feiringen er for de som vil bli full, familieselskap (vi bor langt unna vår familier), og raketter er for barna (og fulle folk, huff). Og vår 1-åring er for ung for raketter. Så ble ikke noen feiring i år og det er helt greit :) Er forsåvidt sånn vi begge er oppvokst, kun foreldrene våre og våre søsken, aldri hatt familieselskap på nyttårsaften. Ble noe nyttårsfesting når jeg var i begynnelsen av 20-årene, men savner det ikke. Er vant med like rolige juler, syns at det er koseligst, mye familiestyr er bare stress og bråkete. Godt at mannen har hatt det likt ;)

Anonymous poster hash: fff37...12a
Skrevet

Hygger oss hjemme her. Dvs meg, mann, 21 åringen med kjærste, 19 åringen, 15 åringen og minsten på 2 som har vært syk i halvannen uke. :frown:

Skrevet

Ja og det er de beste nyttårsaftene 💜

Skrevet

Jepp, bare oss to, bikkja og mini som sover. Eldste feirer hos sin far med besteforeldrene.

Godt å ha en rolig kveld, i fjor lå jeg og hylte halve kvelden pga brystbetennelse og barselhormoner mens samboer prøvde å ha en fin feiring for eldste som ikke skjønte hvorfor mamma og baby var så dårlige og lei seg.. Men neste år gjør vi nok mer utav det og inviterer inn noen :-)

Skrevet

Vi har hatt en vanlig kveld, ikke beste stemningen mellom mannen og meg, så helt greit med små barn uten spesielle forventninger. Har aldri likt nyttårsaften, alltid hauset opp med årets fest og det skal bli så kult. Kan ikke huske en fest som svarte til forventningene 😉 stusselig som kvelden har vært, så hadde jeg ihvertfall ingen spesielle forventninger.

Anonymous poster hash: 38005...4ad

Skrevet

Her er det meg, mannen, fireåringen og ettåringen. Syns i utgangspunktet det var litt stusselig, men vi har egentlig hatt det veldig koselig. Nå et barna i seng, det smeller godt i nabolaget og jeg er veeeldig glad for at jeg snart kan gå og legge meg ;)

Anonymous poster hash: b900e...d7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...