sug lut Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Ellers en fortreffelig nyttårsaften til dere alle. Eller nesten alle. Pest og byller til dere andre - dere vet hvem dere er.
Gustav Klitt Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Haha, er du min svigerinne? Vi har nemlig inntatt verdens minste (men selvfølgelig fantastisk velsmakende!) forrett og venter nå på at kokken (min mann, hennes bror) skal få ferdig hovedretten. Han er perfeksjonist, det vil gavne våre ganer om et par timers tid Barna leker, mor dibber, og sulten river.
Monajenten Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Takk for det gamle! Her står pinnekjøttet og godgjør seg, er vel en times tid til det er ferdig Får vel slenge på finstasen siden mannen allerede er i dress og jeg går i pysjamasbukse God nyttårsaften
Gustav Klitt Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Og godt nyttår, ja, jeg visste det var noe jeg hadde glemt.
frk Nilsen Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Godt nyttår!! Her venter tomatsalat til forrett - helstekt indreflet, rosmarinpoteter, asparges og bearnaise til hovedrett - Sjokoladefondant ala Heston Blumenthal til dessert Rødvin og bobler
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Det var da et underlig tidspunkt å starte slankekuren på! De fleste venter til januar. Anonymous poster hash: d5c9d...5e1
sug lut Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2014 Det var da et underlig tidspunkt å starte slankekuren på! De fleste venter til januar. Anonymous poster hash: d5c9d...5e1 Nå er jeg rapende mett, har pinnekjøtt helt opp til gjellene. Desserten er utsatt til noen orker tanken. Januar er noe helt annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå