Gidder ikke! Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Er litt i tvil. Hun skjønner ikke så mye av nyttårsaften annet enn at hun snakker en del om rakettene. Vi er alene i kveld og det hadde i grunn vært koselig å dele stunden med henne 😊 I fjor våknet hun av bråket uansett, så jeg tenker at jeg like gjerne kan vekke henne litt før. Ville dere gjort det?
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Ville jeg aldri gjort. Dersom ungene våkner så skal de få komme opp og se, men til nå har de aldri gjort det. Anonymous poster hash: 68804...8f8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Har ikke planer om det nei. Anonymous poster hash: a417f...af7
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Min gutt på samme alder sov gjennom alt i fjor, så jeg satser på å la ham sove i år også. Om han hadde våknet i fjor og/eller hadde lett for å våkne av lyder, så hadde jeg vekket ham, for da kunne han like gjerne rekke å få med seg alt. Om han likevel våkner så skal han få stå opp og se. Anonymous poster hash: c2dd6...555
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Han snakker for øvrig også mye om raketter, men vi tenker å sende opp vårt før han legger seg. Anonymous poster hash: c2dd6...555
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Det er sååå kjekt å få være med! Vi legger alltid våre til vanlig tid, så tar vi de opp kl 23.30, kler på oss og går til en topp bak huset for å se på raketter. Gjort det siden de var 1 år, alltid gått fint, veldig kjekt! De sovner godt igjen etterpå. En gang i året kan de få være med på denne spennende natten Vår minste på 3 år venter sååå spent på i kveld, snakker enda om natten for et år siden Anonymous poster hash: fe53d...47d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Hmmm. her har vi aldri vekket barna. Er 5 år i år, og tenker vi legger de litt senere i dag, men ikke midnatt nei. Det er jo raketter hele kvelden egentlig. Vi har kjøpt fyrverkeri, og skal fyre opp de kl 20 ish... Etter det blir det vel leggetid etterhvert. Hvem syns det er artigst å være oppe til midnatt? Foreldrene eller overtrøtte barn? Kommer sikkert til å la barna være opp til midnatt når de begynner på skolen. Anonymous poster hash: 5f442...6b0
*SommerFrisk* Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Vi vekker vår på 2. Han på 6 er selvsagt våken hele tiden. Hadde det ikke vært for at hun minste elsket fyrverkeriet under julegrantenningen så jeg veit hu liker det, OG hun alltid er blid som ei lerke når hu får bli vekket for kos og Morro, så hadde jeg ikke gjort det. Hun tar også igjen søvnen dagen etter. Hadde selvsagt ikke gjort det dersom hun ikke gjorde det heller:) Her gleder store og små seg:)
Gidder ikke! Skrevet 31. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 31. desember 2014 Takk for svar. Selvfølgelig er det litt for min egen del også, vil jo gjerne dele det med henne. Sjansen er jo stor for at hun våkner likevel, derfor tenker jeg at hun like gjerne kan få det med seg ordentlig. Litt delte meninger her ser jeg 😃
Kyllingbein Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 Vi vekker vår. Hun vil det selv og sovner som en stein igjen etterpå så det er ikke noe problem. Minste på 1.5 Håper jeg sover seg gjennom alt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Da hun var 3år var hun våken til over midnatt og vi så rakettene sammen:) Anonymous poster hash: 72c0c...1a5
Honningmelon Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Jenta mi er også 3,5 år og vi kommer ikke til å vekke henne. Hun er uansett ikke noe glad i raketter.
Mamma_til_2 Skrevet 31. desember 2014 #13 Skrevet 31. desember 2014 Mi på 3 sover litt nå så er hun våken til midnatt 😊 Skal starte med og få rutiner igjen imorgen ☺
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #14 Skrevet 31. desember 2014 Vi hadde planer om det i alle år med våt eldste, men han har alltid sovet så tungt, så selv om vi tok ham opp hadde han ikke sjangs til å være våken og få med noe, første gang i fjor, 7 år :-P minsten på 4 får sove i år også, kanskje han klarer seg til neste år... Han er sånn som står opp halv sju uansett, så ikke noe poeng å holde han oppe lenger enn halv ti tenker jeg... Anonymous poster hash: 9c99b...a04
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #15 Skrevet 31. desember 2014 Barna mine pleier å sove gjennom. Vekket eldste i fjor. Da var han 5 år. Vi så ut av vindu på rommet og han la seg igjen etter 10 min. I år er de hos sin far, de skulle ut i 21 tiden og ha litt små ting hos seg med nabo. Så inn for å sove. La barnet sove om det ikke våkner selv eller er bekymret for å gå glipp av dette. Anonymous poster hash: 8f8ab...58b
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #16 Skrevet 31. desember 2014 Jeg ville ikke gjort det med sønnen min hvertfall. Tror ikke det hadde vært lett å forklare at jeg vekker han bare pga han skal få se rakettene også skal han legge seg igjen. Da hadde han nok blitt hysterisk når han skulle legge seg igjen,for da er jo han blitt våken å vil være oppe å leke. Småen min er bare nettopp fyllet 3 år da. Anonymous poster hash: f1575...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå