Gå til innhold

Hvordan forholde seg til noen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at en jeg kjenner hadde skrevet noe ekkelt på et forum på internett, noe perverst og sykt. Jeg følte jeg uvel og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til personen, vi sees snart igjen.. Tips? Noe jeg kan tenke på som gjør at jeg glemmer det?

 

Anonymous poster hash: cc394...329

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går jo ikke an å svare på uten at du skriver i hvilken gate det er. Dersom det f.eks er at han tenner på barn eller at han mener at muslimer burde utryddes, så hadde jeg aldri igjen valgt å omgå personen. Om vedkommende tenner på dameundertøy eller fantaserer om å bli bundet til sengen med et eple i munnen av en svær mørkhudet mann som kaller seg for Barbara, ja så er det ikke til skade for noen og du burde klare å glemme det.

Skrevet

Eh, du må nesten si mer!

 

Anonymous poster hash: 5f51f...958

Skrevet

Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..

 

Anonymous poster hash: cc394...329

Skrevet

Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..

 

Anonymous poster hash: cc394...329

 

Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person. 

Skrevet

 

Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329

 

 

Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person.

Men ville du visst hva moren din tenner på?

 

Anonymous poster hash: cc394...329

Skrevet

 

 

Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329

 

Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person.

Men ville du visst hva moren din tenner på?

 

Anonymous poster hash: cc394...329

 

 

Nei, men regner ikke med hun ville fortalt meg det heller. Om jeg kom over det på annet vis måtte jeg bare ha håndtert det.

Skrevet

 

 

 

Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329

 

 

Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person.

Men ville du visst hva moren din tenner på?Anonymous poster hash: cc394...329

 

Nei, men regner ikke med hun ville fortalt meg det heller. Om jeg kom over det på annet vis måtte jeg bare ha håndtert det.

...og spørsmålet mitt er: hvordan?

 

Anonymous poster hash: cc394...329

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...