Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Fant ut at en jeg kjenner hadde skrevet noe ekkelt på et forum på internett, noe perverst og sykt. Jeg følte jeg uvel og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til personen, vi sees snart igjen.. Tips? Noe jeg kan tenke på som gjør at jeg glemmer det? Anonymous poster hash: cc394...329
overlord Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Det går jo ikke an å svare på uten at du skriver i hvilken gate det er. Dersom det f.eks er at han tenner på barn eller at han mener at muslimer burde utryddes, så hadde jeg aldri igjen valgt å omgå personen. Om vedkommende tenner på dameundertøy eller fantaserer om å bli bundet til sengen med et eple i munnen av en svær mørkhudet mann som kaller seg for Barbara, ja så er det ikke til skade for noen og du burde klare å glemme det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Eh, du må nesten si mer! Anonymous poster hash: 5f51f...958
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn.. Anonymous poster hash: cc394...329
overlord Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn.. Anonymous poster hash: cc394...329 Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329 Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person. Men ville du visst hva moren din tenner på? Anonymous poster hash: cc394...329
overlord Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329 Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person. Men ville du visst hva moren din tenner på? Anonymous poster hash: cc394...329 Nei, men regner ikke med hun ville fortalt meg det heller. Om jeg kom over det på annet vis måtte jeg bare ha håndtert det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Det er ikke noe kriminelt eller noe sånt, bare ekkelt og "too much information" for å si det sånn..Anonymous poster hash: cc394...329 Alle har sider ved seg selv som ikke ser bra ut i dagslys. Tenningsmønster f.eks sier ikke noe om en som person. Men ville du visst hva moren din tenner på?Anonymous poster hash: cc394...329 Nei, men regner ikke med hun ville fortalt meg det heller. Om jeg kom over det på annet vis måtte jeg bare ha håndtert det. ...og spørsmålet mitt er: hvordan? Anonymous poster hash: cc394...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå