Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Aner ikke hvordan jeg skal kunne spørre deg. Så jeg prøver her. Er det virkelig sant det slankeproduktet du reklamerer for?? Står du inne for at man raser ned i vekt av de produktene du reklamerer for?? Da skal jeg gjammen kjøpe, tenk, verdens overvekt poblematikk er løst...... Ja for dette er jo sant, DU ville vel ikje fronte ett produkt som er humbugg...?? Ikke Tone Damli. Nå skal jeg bestille, godt nyttår 😊😊😊😊😊 Anonymous poster hash: 928ea...e40
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 Aner ikke hvordan jeg skal kunne spørre deg. Så jeg prøver her. Er det virkelig sant det slankeproduktet du reklamerer for?? Står du inne for at man raser ned i vekt av de produktene du reklamerer for?? Da skal jeg gjammen kjøpe, tenk, verdens overvekt poblematikk er løst...... Ja for dette er jo sant, DU ville vel ikje fronte ett produkt som er humbugg...?? Ikke Tone Damli. Nå skal jeg bestille, godt nyttår Anonymous poster hash: 928ea...e40 Kjendiser blir misbrukt i reklame på f.eks facebook hele tiden. Anonymous poster hash: 86af0...97d
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Reklame på bloggen? Anonymous poster hash: 14265...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå