Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #1 Skrevet 31. desember 2014 Gjelder det bare tilsatt sukker, eller dropper dere frukt og juice også for å bli kvitt avhengigheten? Anonymous poster hash: 52582...bac
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #2 Skrevet 31. desember 2014 For min del gjelder det bare godteri. Anonymous poster hash: 9c3f9...c2b
Serepta Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Droppet frukt og juice også, i en 6 ukers periode for å bli "ren" Nå spiser jeg litt frukt, men drikker ikke fruktjuice.
Monica Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal ha godteristopp fra 5 januar. Kutter da ut godis, is, kaker og sånt. Spiser fortsatt frukt og bær, dropper juice. Men å kutte ut alt sukker er jo nesten umulig, det er jo tilsatt sukker i nesten alt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal kutte alt der det står tilsatt sukker i. Bruker honning istedet. Anonymous poster hash: d387f...0fb
Modesty Blaise. Skrevet 31. desember 2014 #6 Skrevet 31. desember 2014 Alt av frukt og juice, produkter med mye melkesukker osv. Rett og slett alt som inneholder sukker.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #7 Skrevet 31. desember 2014 Alt rørsukker. Godteri, kake og brus. Drikker uansett ikke juice. Spiser sjelden/aldri frukt. Kutter også honning. Vet jo at det finnes små mengder sukker i noen matvarer, feks vanlig pålegg. Men det bryr meg ikke, det er uansett så lite. Anonymous poster hash: c14ab...129
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #8 Skrevet 31. desember 2014 Hvor fort begynte dere å merke det på kroppen? Anonymous poster hash: fd11f...089
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #9 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal ha godteristopp fra 5 januar. Kutter da ut godis, is, kaker og sånt. Spiser fortsatt frukt og bær, dropper juice. Men å kutte ut alt sukker er jo nesten umulig, det er jo tilsatt sukker i nesten alt. Signerer ! Anonymous poster hash: cb7ac...535
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #10 Skrevet 31. desember 2014 Fint å følge en tråd om dette da? Når ting blir kjedelig! Skal visst bare ta noen uker Anonymous poster hash: cb7ac...535
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #11 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal ha godteristopp fra 5 januar. Kutter da ut godis, is, kaker og sånt. Spiser fortsatt frukt og bær, dropper juice. Men å kutte ut alt sukker er jo nesten umulig, det er jo tilsatt sukker i nesten alt. Er det nesten umulig? Så rart at så mange spiser lavkarbo og paleo da, hvis det nesten er umulig mener jeg. Har vel med viljen din å gjøre. Anonymous poster hash: 70d05...e0a
Monica Skrevet 31. desember 2014 #12 Skrevet 31. desember 2014 Jeg skal ha godteristopp fra 5 januar. Kutter da ut godis, is, kaker og sånt. Spiser fortsatt frukt og bær, dropper juice. Men å kutte ut alt sukker er jo nesten umulig, det er jo tilsatt sukker i nesten alt. Er det nesten umulig? Så rart at så mange spiser lavkarbo og paleo da, hvis det nesten er umulig mener jeg. Har vel med viljen din å gjøre. Anonymous poster hash: 70d05...e0a Skinkepålegg inneholder sukker. Det er nok mye mer enn hva man tror som inneholder sukker. Jeg har prøvd ketolyse dietten, i samråd med lege. Og jeg ble veldig syk, og måtte slutte. Fått beskjed av legen at jeg kan aldri gå på ekstremt lavkarbo diett. Og jeg er ikke den eneste. Og de diettene er midlertidige. Ikke sånn man skal leve resten av livet. Vanlig lavkarbo kan man gått leve, der man spiser alt av grønnsaker, spiser korn, frø, bær og frukt. Målet er å spise ren mat, men å karbohydrater som er bra for kroppen. Så er ingenting galt med viljen min, jeg ønsker bare ikke å ta livet av meg selv. Ønsker også å ha et helt normalt forhold til mat, noe man skal leve med resten av livet. Litt sukker tar ikke livet av noen. Nå trener jeg en del og, så et karbohydrat fritt liv er jo ikke bra. Jeg trenger i hvert fall mine karbohydrater før trening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå